حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/06/11 | 2024/09/01

Logo

مدیرعامل استارتاپ جامُش:

خبرنگاران بازوی قدرتمند ارتقای فرهنگ زیست محیطی هستند

خبرنگاران بازوی قدرتمند ارتقای فرهنگ زیست محیطی هستند

مدیرعامل استارتاپ زیست محیطی جامُش، خبرنگاران را بازوی قدرتمند ارتقای فرهنگ زیست محیطی دانست و گفت: مطالبه‌گری امروز مردم در زمینه محیط زیست را مرهون همت بالای خبرنگاران این حوزه هستیم.

امیرارسلان عامری در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ ضمن تبریک روز خبرنگار، خبرنگاران را بازوی قدرتمند ارتقاء فرهنگ زیست محیطی توصیف و اظهار کرد: با کوشش اهالی رسانه و خبرنگاران، سطح آگاهی زیست محیطی در جامعه افزایش می‌یابد و مطالبه‌گری امروز مردم در زمینه محیط زیست را مرهون همت بالای خبرنگاران این حوزه هستیم.

وی در ادامه افزود: زنگ خطر سلامت محیط زیست کشور به صدا در آمده است و زیست بوم ایران با بحران‌های بزرگی دست و پنجه نرم می‌کند که می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی، علمی و نوآوری این چالش‌ها را به فرصت‌های اقتصادی مبدل کرد.

مدیرعامل استارتاپ زیست محیطی جامُش در پایان خاطر نشان کرد: امروز زخم‌های بسیاری بر پیکره محیط زیست میهن عزیزمان نشسته است که برای التیام آن‌ها، نیازمند دگرگونی و انقلاب زیست محیطی هستیم؛ بی تردید، این مهم بدون مشارکت و همکاری تلاشگران عرصه خبر و رسانه میسر نخواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از