حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/06/11 | 2024/09/01

Logo

امام جمعه کیش:

خبرنگاران، مطالبات و دردهای مردم را پیگیری می‌کنند

خبرنگاران، مطالبات و دردهای مردم را پیگیری می‌کنند

امام جمعه کیش گفت: خبرنگاران با اطلاع‌رسانی خدمات و عملکرد مسئولان، مطالبات و دردهای مردم را منتقل و پیگیری می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا بی‌نیاز، در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، با فرارسیدن روز خبرنگار به تمامی تلاشگران اصحاب رسانه اظهار کرد: هفدهم مردادماه، روز پاسداشت تلاش بی‌وقفه کسانی است که با سلاح قلم، برای آگاهی بخشی به جامعه، شبانه‌روز تلاش می‌کنند.

وی در ادامه افزود: خبرنگاران با تبیین دستاوردهای نظام و احصاء مشکلات و بیان راهکارها همواره در کنار مردم و مسئولین ایستاده‌اند و برای اقتدار و درخشش پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

امام‌ جمعه کیش تصریح کرد: اهمیت نوشتن و بیان حقایق تا جایی است که خداوند متعال به  قلم و آنچه می‌نویسند قسم می‌خورد و کاملا مبرهن است که این خود قلم نیست که حایز اهمیت است بلکه نوشته و حقایقی است که با آن بیان می‌گردد.

بی‌نیاز تاکید کرد: خبرنگاران عزیز، دیده‌بانان حقیقت، فعالان خط مقدم جهاد تبیین و جهادگران عرصه اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی و حاملان اخبار و اطلاعات صحیح و پیام‌رسانان امین به مردم و جامعه و به عنوان حلقه وصل بین مردم و‌ حکومت هستند که ضمن اطلاع‌رسانی خدمات و عملکرد مسئولان، مطالبات و دردهای مردم را منتقل و پیگیری می‌کنند.

وی در پایان، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش این روز را به همه خبرنگاران به ویژه خبرنگاران جزیره زیبای کیش تبریک عرض کرده و توفیقات و سربلندی و عاقبت‌بخیری را از خداوند منان برایشان مسألت می‌کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از