حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

به مناسبت آغاز هفته وحدت برگزار شد:

جشن میلاد حضرت محمد(ص) در قشم

جشن میلاد حضرت محمد(ص) در قشم

جشن میلاد حضرت محمد (ص) و هفته وحدت، با حضور مردم و مسئولان در مسجد جامع اهل سنت برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غلامعلی کاظمی در این مراسم با بیان اینکه اخلاق مهمترین دستاورد رسول اكرم(ص)است، اظهار کرد: خمیرمایه برادری و وحدت امت اسلام در اخلاق پیغمبر اسلام (ص) قرار دارد.

 

وی افزود: تواضع و برقراری روابط مسالمت آمیز با افراد مختلف به ‌عنوان اولین بخش اخلاق می‌تواند امت اسلام را به هم پیوند دهد.

 

رئیس تبلیغات اسلامی قشم گفت: تقوای الهی و بندگی خدا محور وحدت مسلمانان است و تقوای الهی نیز در چارچوب اخلاق قوام می‌یابد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظمی تصریح كرد: تقوا این است كه انسان در ظاهر و باطن یكرنگ باشد تا بتواند از اتحاد امت حراست كند. غلبه هوای نفس بر عقل و تقوا، خسارت‌‌های جبران ناپذیری را به جامعه اسلامی تحمیل می‌كند و از این رو مسلمانان باید پایبندی به تقوا را بر عملكردهای احساسی ترجیح دهند.

 

 وی گفت: شناخت و عمل به سنت خاتم الانبیا(ص) پایان بخش اختلافات جهان اسلام است، اشتیاق به هدایت مردم و تحمل تمام سختی‌های این مسیر از ویژگی‌های حضرت محمد(ص) بود كه در راه توسعه اسلام متحمل شدند.

 

رئیس تبلیغات اسلامی قشم تصریح كرد: امروزه نیاز به الگو برداری از سیره نبوی و تقویت معارف اسلامی بیش از گذشته در جامعه اسلامی احساس می‌شود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از