حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

رئیس اداره آموزش سازمان صمت هرمزگان خبر داد:

ثبت‌نام واحدهای تحقیق و توسعه در سامانه اتف

ثبت‌نام واحدهای تحقیق و توسعه در سامانه اتف

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صمت استان هرمزگان گفت: ثبت‌نام در سامانه اتف برای واحدهای تحقیق و توسعه ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، حسین انصاریان گفت: به منظور بهره‌مندی عادلانه واحدهای تحقیق و توسعه توانمند از انواع حمایت‌های موجود در نظام نوآوری کشور وزارت صمت رتبه بندی واحدهای مذکور را در دستور کار خود قرار داده است در همین راستا، تفاهم‌نامه‌ای با سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران به عنوان بازوی اجرایی منعقده کرد.

 وی در اشاره به تعهد جدی وزارت صمت در راستای حمایت از واحدهای دارای رتبه برتر در تعامل با نهادهای حمایتی و قانون‌گذاری حوزه فناوری و نوآوری کشور اعلام کرد و افزود: شورای راهبری فناوری‌ها و تولیدات دانش بنیان به ویژه پیشبرد ماده ۱۱ و ماده ۱۳ قانون جهش تولید دانش‌بنیان، صندوق نوآوری و شکوفایی، معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و سایر نهادهای تاثیرگذار در زمره این حمایت‌ها هستند.

 وی بیان داشت:در همین راستا آئین نامه ماده ۱۳ قانون جهش تولید دانش‌بنیان نیز در حال تدوین توسط وزارت صمت و وزارت اتف با محوریت واحدهای دارای رتبه برتر جهت تصویب در هیئت وزیران است.

انصاریان تصریح کرد: کلیه بنگاه‌های تولیدی و تجاری دارای پروانه تحقیق و توسعه حداکثر تا پایان خردادماه ۱۴۰۳ می‌بایست نسبت به ثبت نام رایگان در سامانه ارزیابی توانمندی‌های فناورانه به نشانی atf.irost.ir اقدام نمایند تا متعاقباً در فرآیند رتبه‌بندی واحدهای تحقیق و توسعه قرار گیرند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از