حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

رئیس کمیته امداد امام‌‌خمینی(ره) قشم خبر داد:

توزیع 4266 کیلو گوشت اهدایی توسط خیرین قشمی

توزیع 4266 کیلو گوشت اهدایی توسط خیرین قشمی

رئیس کمیته امداد امام‌‌خمینی(ره) شهرستان قشم از توزیع ۴ هزار و 266 کیلو گوشت گاو و گوسفند اهدایی خیرین و مراکز نیکوکاری بین خانواده‌های نیازمند این جزیره خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام‌‌خمینی(ره) هرمزگان؛ رضا تارک، ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان به همه مسلمانان جهان، در این خصوص اظهار کرد: به مناسبت عید سعید قربان، با همکاری خیرین نیکوکار و مراکز نیکوکاری، تعداد ۹۹ راس گاو و گوسفند ذبح و گوشت های قربانی بین نیازمندان به کمیته امداد امام‌‌خمینی (ره) اهدا گردید. 

وی با بیان اینکه از این تعداد ۵۹ راس گاو و ۴۰ راس گوسفند بوده است، افزود: ۴ هزار و ۲۶۶ کیلو گوشت گاو و گوسفند اهدایی خیرین با ارزش نقدی بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۰۴ میلیون تومان بوده که پس از ذبح با رعایت تمامی نکات بهداشتی بسته‌بندی و در اختیار خانواده‌های نیازمند در این جزیره قرار گرفته است.

رئیس کمیته امداد امام‌‌خمینی (ره) شهرستان قشم ضمن تقدیر و تشکر از خیرین گفت: مردم نوع دوست می‌توانند وجوهات و نذورات خود را برای کمک به نیازمندان و ایتام جزیره قشم، در طول سال با کد دستوری #۰۷۶۵*۸۸۷۷* به صورت آنی واریز نمایند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از