حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/06/11 | 2024/09/01

Logo

فرازی از وصیت‌نامه شهید پرمر؛

اقامه نماز جماعت، رمز پیروزی است

اقامه نماز جماعت، رمز پیروزی است

شهید پرمر در وصیت‌نامه خود بیان کرده است: سعی در اقامه نماز جماعت‌های پرشکوه و دعاهای باحال داشته باشیم که تنها راهی که می‌توانیم به پیروزی برسیم همین است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، شهید رسول پرمر ۲۵ آبان ۱۳۴۴ در خرمشهر به دنیا آمد و با نان کارگری پدرش بزرگ شد و تا دوم راهنمایی به تحصیل پرداخت.

یادگار حسین و سلم حقه بزرگ‌تر که شد با دیدن وضعیت جنگ در کشور عزم رفتن& کر﷼﷼د و با ثبت‌نام در بسیج عازم جبهه‌های جنگ شد.

وی ۱۶ مرداد سال ۶۲ و درحالی که تنها ۱۸ سال سن داشت در منطقه قلاویزان بر اثر اصابت ترکش و قطع پا، شهید شد.

مزار این شهید دوران دفاع مقدس در گلزار شهدای بندرعباس قرار دارد.

شهید رسول پرمر ۱۵ روز قبل از شهادتش یکم مرداد ۶۲ اقدام به نوشتن وصیت‌نامه کرد و در بخشی از آن آورده است: ای برادر و خواهر اگر حرف این حقیر را قبول کنید، با شعار در خط امام خمینی-(ره) بودن و در عمل دل امام را به درد آوردن وظیفه اسلامی ما نیست.

وی در ادامه این وصیت نامه ضمن توصیه به پرهیز از خودمحوری و تفسیر در کارها، گفته است: سعی در خودسازی داشته باشیم و خیال نکنیم با کمی فکری که داریم، فکرمان از همه بالاتر و از همه خودساخته‌تر و خلاصه نظرمان بهتر است.

شهید پرمر افزوده است: سعی در اقامه نماز جماعت‌های پرشکوه و دعاهای باحال داشته باشیم که تنها راهی که می‌توانیم به پیروزی برسیم همین است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از