حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

فرازی از وصیت‌نامه شهید حاجبی؛

برای پیروزی اسلام و مسلمین دعا کنید

برای پیروزی اسلام و مسلمین دعا کنید

شهید حاجبی در بخشی از وصیت‌نامه خود بیان کرده است: خواهش من اين است كه ناراحت نشويد بلكه خوشحال شويد و براي پيروزي اسلام و مسلمين دعا كنيد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ سردار شهيد علي حاجبي در وصيت‌نامه‌هاي خود آورده است: خدايا به جبهه نيامده‌لم كه از اين راه شهرتي كسب كنم، به جبهه نيامده‌‌ام كه نامم بر سر زبان‌‌هاي دوستان و آشنايان باشد، به جبهه نيامده ‌ام كه دسته‌‌هاي گل بر گردنم بيندازند، به جبهه نيامده‌ام كه از شر غم‌ها و ناراحتي ‌هاي دنيا در امان باشم، بلكه جبهه را چون كه راه انبياء و اولياء و محبان تو بود و اصلا چون راه رسيدن به تو بود انتخاب كردم.

وي در وصيت نامه هاي خود كه با آيه ۱۶۹ سوره آل عمران آغاز كرده است،آورده است: پدر و مادر گرامي امروز ۲۱ شهریورماه ۱۳۶۰، من عازم جبهه‌هاي جنوب هستم تا در اره اسلان به كفار بجنگم... از شما خواهش من اين است كه ناراحت نشويد بلكه خوشحال شويد و براي پيروزي اسلام و مسلمين دعا كنيد.

شهيد حاجبي در اين وصيت نامه شهادت را سعادتي مي داند كه نصيب هركس نمي شود و اضافه كرده است: پدر مي‌دانم كه تو مثل كوه استواري و از اين كه فرزندي را تقديم اسلام كرده اي سربلندي ولي اين راه هم به مادرم بگو كه در راه خدا جنگيدن و جان دادن افتخاري است براي هر مسلمان.

وي در پايان اين وصيت‌نامه آورده است: خواهش من اين است كه پدر و مادر عزيز مبادا بر مرگ من كه موجب آزار روح من مي‌گردد و موجب شادي دشكن بر مرگ من لبخند بزنيد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از