حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

فرازی از وصیت‌نامه شهید خرم؛

انقلاب اسلامی را با وحدت کلمه حفظ کنید

انقلاب اسلامی را با وحدت کلمه حفظ کنید

شهید خرم در وصیت‌نامه خود بیان کرده است: انقلاب اسلامی، خون‌بهای صدها هزار شهید زنده است، امانت را باید با وحدت کلمه حفظ کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ امروز، پنجم تیرماه، سالروز تولد مرد شجاع و قهرمان پر افتخار هرمزگان و شهرستان میناب، پاسدار شهید ابراهیم خرمی می‌باشد.

شهید خرم در وصیت‌نامه خود بیان کرده است: ای امت شهید پرور ایران، در این زمان که دشمن بعثی کافر به پشتیبانی جهانخواران شرق وغرب و ایادی داخلیش به ما تحمیل کرده‌اند و وظیفه شرعی هر مسلمان است که به سوی جبهه‌ها شتافته و این مزدوران را بر جای خود بنشاند. مزدورانی که در هر نقطه از جهان خصوصا قدس عزیز را به تصرف خود درآورده‌اند قدسی که اولین قبله گاه مسلمین جهان است ما باید قدس را از چنگ این صهیونیست‌ها در بیاوریم. البته راه قدس از کربلا می‌گذرد برادران من! انقلاب اسلامی خونین ما که خون‌بهای صدها هزار شهید زنده است هم اکنون امانتی حساس است در دست شما این امانت را شما باید حفظ کنید و حفظ کردن آن فقط با ایثار و وحدت کلمه بین مسلمین است.

این شهید هرمزگانی در ادامه وصیت‌نامه خود، خطاب به والدینش افزوده است: پدر و مادرم؛ شما که زحمت کشیده‌اید تا مرا به این چنین وهله در زمان رسانده‌اید تمنا دارم که حلالم کنید و اگر می‌توانید که باید سعی کنید بر سر مزارم گریه و زاری نکنید که باعث شادی دشمن می‌شود، قرآن را در بین خود نگهدارید که این امانت پیامبر ماست، از فرزندانم مواظبت کنید و آنها را مسلمانان پیرو خط امام به جامعه تحویل دهید و جسدم را در محل زادگاهم خاک کنید.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از