خبر های امروز : 4
سیاسی ,سیاسی | - شماره خبر : 1106
1402-09-05 14:31 http://hormoz.ir/short/4yxlN
همایش اقتدار بسیجیان در حاجی‌آباد برگزار شد
همایش شکوه و اقتدار بسیجیان در شمالی‌ترین نقطه هرمزگان در شهرستان حاجی‌آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، سرهنگ سجاد دهقانی فرمانده ناحيه مقاومت بسیج سپاه شهرستان حاجی‌آباد گفت: به مناسبت سالروز تشکيل بسیج مستضعفان در پنجم آذر ماه، همایش شکوه و اقتدار بسیجیان در سه بخش مرکزی، فارغان و احمدی شهرستان‌ حاجی‌آباد با حضور سه هزار نفری بسیجیان از اقشار مختلف بسیج برگزار شد.


سردار هدايت‌الله امیری جانشين فرمانده‌ سپاه امام‌سجاد علیه السلام هرمزگان در همایش شکوه و اقتدار بسيجيان در شهرستان حاجی‌آباد گفت: بسیج تفکر استقامت و مقاوت در برابر ظلم است و این تفکر نابود شدنی نیست و با ایستادگی و مقاومت بسیجیان در کنار ملت ایران اسلامی، دشمنان هیچ‌گاه نتوانستند به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند.


سردار امیری گفت: بسیج در مقابل دشمنان با خشم و در مقابل دوستان با رحمت و مهربانی عمل می‌کند و در واقع بسیج یک الگو برای تمام کسانی است که می‌خواهند با ظلم مبارزه کنند.


جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان افزود: رمز پیروزی بسیجیان این است که گوش به فرمان ولایت فقیه هستند و هیچ‌گاه ولایت فقیه و رهبری را تنها نمی‌گذارند و در شرایط سخت از جان و مال خود برای دفاع از اسلام و ملت ایران می‌گذرند.


در پایان این همایش، از خانواده شهید مدافع حرم عبدالحمید سالاری و خانواده شهید محیط‌بان «محمد دهقانی» تجلیل شد.

انتهای خبر/

نظرات