حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/02/30 | 2024/05/19

Logo

مسئول گروه جهادی شهدای گمنام مطرح کرد:

موج همدلی برای رفع محرومیت در جزیره کیش

موج همدلی برای رفع محرومیت در جزیره کیش

مسئول گروه جهادی شهدای گمنام جزیره کیش گفت: گروه جهادی شهدای گمنام جزیره باهدف خدمات‌رسانی به محرومان و مستضعفان جزیره کیش راه‌اندازی شده است تا غباری از محرومیت را از نیازمندان جزیره برداشته شود.

 نادر شعبانی در گفتگو با خبرنگار حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» اظهار کرد: گروه جهادی شهدای گمنام جزیره باهدف خدمات‌رسانی به محرومان و مستضعفان جزیره کیش راه‌اندازی شده است تا در کنار ۱۴ گروه جهادی دیگر که در جزیره کیش حضور دارند غباری از محرومیت را از نیازمندان جزیره برداشته شود.

 
 وی با بیان اینکه خواهران و برداران جهادی با موجی از همدلی در کنار یکدیگر به رفع محرومیت می‌پردازند، گفت: ۸۵ برادر و ۳۴ خواهر در گروه جهادی ما وجود دارد که بیشتر در حوزه‌های عمرانی، تحصیل و اشتغال فعالیت دارند.

 

 مسئول گروه جهادی شهدای گمنام جزیره کیش با بیان اینکه طی یک ماه گذشته برای ۳۵ نفر در جزیره اشتغال ایجاد شده است، مطرح کرد: بیشترین مشاغل ایجاد شده در زمینه خدمات است و بسیج سازندگی نیز از آنان حمایت می‌کند.

 شعبانی با بیان اینکه در زمینه ازدواج آسان و جهیزیه ۱۰ رشته جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا شده است، گفت: حس حال من در زمینه فعالیت‌های جهادی همان‌طور که مشخص است، جهادی بودن و جهادی کارکردن یعنی کار برای‌خدا و کار برای‌خدا لذت‌بخش است.

 شعبانی بیان کرد: هدف ما در کارهای جهادی کمک به قشر کم‌درآمد و ضعیف جامعه و پیشرفت و آبادانی ایران عزیز است، تعدادی در گروه جهادی ما در واحدهای عمرانی برخی دیگر در مسائل اقتصادی و بعضی‌ها اشتغال‌زایی کار می‌کنند.

 وی ادامه داد: گروه جهادی ما در زمینه محرومیت‌زدایی در هشت ماه اخیر چهار باب منزل خانواده‌های نیازمند در حال تعمیر و ساخت آن است که ان‌شاءالله تا شهریورماه کار را تمام کنیم.

 مسئول گروه جهادی در چندین با اشاره به سایر فعالیت‌های گروه جهادی خاطرنشان کرد: توزیع بسته‌های معیشتی، فعالیت در حوزه ترویج حجاب و عفاف، شرکت در طرح‌های محیط زیستی، فعالیت‌های اقتصادی و گردشگری از سایر اقدامات گروه جهادی شهدای گمنام جزیره کیش است.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از