خبر های امروز : 5
سیاسی ,سیاسی | - شماره خبر : 3803
1403-03-25 14:11 https://hormoz.ir/short/VJ55L
مشارکت در انتخابات تولید کننده قدرت ملی است
امام‌جمعه رودان گفت: مشارکت بالای مردم تولید کننده قدرت ملی و دافع تهدیدات می‌باشد و آن هم در دنیایی که به ملت ضعیف هیچ ترحمی نمی‌شود و بی اثری سازمان‌های بین‌المللی بارها در جنایات رژیم صهیونیستی مشاهده شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ حجت‌الاسلام محمد بارانی ظهر امروز در نمازجمعه عبادی سیاسی رودان، انتخابات را مهم‌ترین مساله روز کشور ارزیابی و گفت: در مساله انتخابات مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح مهم است به گونه‌ای که برگزاری انتخابات باشکوه با حضور مردم از جلوه‌های اثرگذار در نمایش همبستگی ملی است.

وی با اشاره به برکات مشارکت مردم در انتخابات افزود: مشارکت بالای مردم تولید کننده قدرت ملی و دافع تهدیدات می‌باشد و آن هم در دنیایی که به ملت ضعیف هیچ ترحمی نمی‌شود و بی اثری سازمان‌های بین المللی بارها در جنایات رژیم صهیونیستی و گروهک‌هایی همچون داعش مشاهده شده است.


امام جمعه رودان حضور بالای مردم در انتخابات را مهر تاییدی بر مقبولیت نظام اسلامی دانسته و تصریح کرد: جمهوری اسلامی امروز عَلَم اسلام ناب را در دنیا بلند کرده و به تعبیر سردار دل‌ها قرارگاه حسین ابن علی در دنیاست لذا باید دقت کنیم که در دنیای امروز درجه مقبولیت یک نظام سیاسی یا میزان مشارکت مردم مورد سنجش قرار می‌گیرد و باید با حضور خود از خون شهدا و این نظام ولایی دفاع کنیم.


وی ثبات سیاسی کشور، افزایش همبستگی و وحدت ملی و افزایش بازدارندگی نرم و دفع تهدیدات را از دیگر برکات مشارکت حدااکثری برشمرده و تاکید کرد: انتخابات میدان مهمی است که هم خود باید در خط مقدم آن حضور داشته باشیم و هم مردم را توصیه به انجام این عمل صالح نماییم.

بارانی ضمن تبریک عید سعید قربان و توصیه به قدرشناسی از فرصت عرفه، گفت: روز عرفه، روز بازگشت به فطرت انسانی و توبه به درگاه خدای متعال است لذا باید با انس و خلوت با پروردگار و اعتراف به قصور، تقصیرها و گناهان جان خود را در چشمه زلال عرفه شستشو داده و آماده سیر الی‌الله نماییم.


خطیب نماز جمعه رودان در بخش اقدام خوب به سه نکته اشاره کردند: اول؛ تشکر از فرماندار محترم، جهادی و پرتلاش شهرستان و اداره راهداری بابت احداث پل ورودی روستای اسلام آباد که با کیفیت عالی و زمان مناسب ساخته و مورد بهره برداری قرار گرفت و همچنین آغاز مجدد روند اجرایی پروژه پل خشورگی، دوم؛ قدردانی از اداره آب منطقه ای بابت پیگیری سریع مساله انتقال آب از جنوب کرمان و منتفی شدن این مساله و سوم؛ از سفر و بازدیدها و دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در شهرستان رودان تشکر می‌کنم.

 بارانی همچنین ضمن تبریک روز جهاد کشاورزی از تلاش ها و زحمات مجموعه جهاد کشاورزی تشکر و قدردانی کرد.
انتهای خبر/

نظرات