خبر های امروز : 5
سیاسی ,سیاسی | - شماره خبر : 3802
1403-03-25 14:18 https://hormoz.ir/short/4aood
مدیریت جهادی سرلوحه رئیس‌جمهور منتخب باشد
نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان به معیارهای انتخاب درست در انتخابات پیشروی اشاره و اظهار کرد: مدیریت جهادی در همه عرصه‌های با تأکید بر بیانیه گام دوم باید گسترش تحقق یابد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی زاده امروز ظهر در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان بندرعباس در مسجد جامع برگزار شد، ضمن سفارش به تقوا الهی، اظهار کرد: دهه اول ذی‌حجه از بهترین ایام‌الله است و با سلاح دعا از این فرصت برای برطرف‌شدن گرفتاری‌های جامعه استفاده کنیم.

وی افزود: روز عرفه یکی از یوم‌الله‌های بابرکت است و روز عرفه روز پیوند باخدا است و در چند ساله اخیر دلبستگی مردم ما با حضور در این دعا هم‌نوا صدای مناجات‌ها امام حسین علیه‌السلام زمزمه‌ها عارفانه خود را باخدا جان دوباره بخشیده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با توصیه به مردم بیان کرد: دست جمعی در دعای روز عرفه شرکت کنید و از این فرصت به‌دست‌آمده برای خود و خانواده نهایت استفاده کنید.

عبادی زاده در بخش دیگر با تسلیت شهادت امام باقر علیه‌السلام، ادامه داد: یکی از خصوصیات امام جواد (ع) به تعبیر میرزا جواد آقا ملکی تبریزی در المرقبات این است که با توسل به این امام ع انسان به خدا نزدیک‌تر می‌شود و اثر خاص و سرعت بیشتری دارد.

وی به معیارهای انتخاب درست در انتخابات پیشروی اشاره کرد و اظهار کرد: مدیریت جهادی در همه عرصه‌های با تأکید بر بیانیه گام دوم باید گسترش تحقق یابد.

خطیب جمعه بندرعباس گفت: تعهد به ارزش‌های اسلامی و انقلابی، تلاش و کوشش و خستگی‌ناپذیری، استفاده از همه ظرفیت‌ها داخلی کشور، خودباوری و اعتمادبه‌نفس از ویژگی مدیریت انقلابی است.

عبادی زاده تأکید کرد: از طرفی کاندید رسیاست جمهوری اعتماد به ظرفیت‌های خدادادی، روحیه خدمتگزاری، خلاقیت و نوآوری و کار تشکیلاتی را سرلوحه کار خود قرار دهد و توجه به مدیریت بحران‌ها که یکی از مولفه‌های دولت در تراز اسلام و انقلاب مدیریت بحران‌ها است.

وی در خصوص جوانی جمعیت افزود: وضعیت کشور در جوانی جمعیت مطلوب نیست و معدل سن ایرانی ۳۸ سال است و از افتادن در سیاه‌چاله پیری جلوگیری شود و عواقب پیری جمعیت کاهش نیروی کار، هزینه بالای مراقبت از سالمندان، پیران سرراهی در کشور به وجود می‌آید و افزایش هزینه بهداشت و درمان و کاهش حمایت خانوادگی و قدرت ملی کاهش است.

به گفته امام‌جمعه بندرعباس، آمارها وضعیت امنیت غذایی نسبت به گذشته بهتر شده است و شیلات، کشاورزی و تنوع در کشت‌افزایش‌یافته است؛ اما در خصوص شیلات اولویت مجوزهای صید و صیادی و پرورش به کسانی که آشنا با دریا و در کنار آن زندگی می‌کنند و شغل آباواجدادی آنان است اختصاص یابد.

عبادی زاده خاطرنشان کرد: امسال با سهمیه‌بندی آب به باغات باتوجه‌به خشکسالی با مشکلاتی روبرو هستیم و برخی از مردم به خشک‌کردن مرکبات روی آورده‌اند و برای حل این مشکل از مجموعه آب منطقه‌ای و جهاد کشاورزی درخواست داریم باتوجه‌به شرایط اقلیمی و جغرافیایی هرمزگان نظر کارشناسی خود را به بالادستی خود انعکاس داده تا این مشکل برطرف شود.

انتهای خبر/

نظرات