خبر های امروز : 2
سیاسی ,سیاسی | - شماره خبر : 1063
1402-09-01 21:59 http://hormoz.ir/short/4xK9N
سرپرست معاونت‌ سیاسی فرمانداری رودان منصوب شد
استاندار هرمزگان طی حکمی، حامد آزادی را به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان منصوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی هرمز، در بخشی از این حکم که به امضای مهدی دوستی استاندار هرمزگان رسیده، آمده است؛ با عنایت به تخصص و تعهد جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان پست ردیف ۲۹-۲۹۳ منصوب می‌گردید، انتظار می‌رود با بذل توجه به منشور اخلاقی دولت مردمی ایران قوی و در هماهنگی با دیگر دستگاه‌های کشوری و لشکری و با بهره‌گیری از نیروی‌های مجرب و توانا در انجام وظایف محوله، عمل نماید.

حامد آزادی از نیروهای وزارت کشور و از کارمندان فرمانداری رودان می‌باشد که سابقه خدمت در بخشداری جغین به عنوان کارشناسی سیاسی و انتخابات، کارشناس امور شوراهای و دهیاری‌ها و دبیر ستاد انتخابات بخش جغین را دارد.

وی همچنین سابقه خدمت در فرمانداری رودان را نیز به عنوان کارشناس روابط عمومی، کارشناس امور روستایی و شوراها و کارشناس سیاسی و انتخابات را در کارنامه کاری دارد و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی فقه و حقوق اسلامی و دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت رسانه است.

آزادی از فعالین رسانه‌ای، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرستان رودان نیز می‌باشد و سابقه برگزیده شدن به عنوان روابط عمومی برتر هرمزگان و همچنین کسب عنوان برتر و شاخص در حوزه رسانه استان را نیز دارد.

انتهای خبر/

نظرات