خبر های امروز : 3
فرهنگی ,فرهنگی | - شماره خبر : 830
1402-08-12 19:41 http://hormoz.ir/short/eqqje
تجمع با شکوه مردم جزیره بوموسی
تجمع با شکوه بانوان و دانش آموزان جزیره بوموسی در راستای همراهی و همدلی با مردم مظلوم فلسطین و غزه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی هرمز؛ با نگاهی به تاریخ و سیر تحولات جهانِ اسلام و ملت‌های مبارز و آزادی ‌خواه؛ در می‌یابیم که اهمیت نقش زنان در پیشبرد اهداف جبهه مقاومت بسیار حیاتی و چشم‌گیر است، از زنان مقاوم دفاع مقدس گرفته تا زنان آزاده لبنان و فلسطین که تکیه‌گاه محکمی برای مردان مجاهد حزب‌الله و جنبش‌‌های آزادی خواه بوده و هستند.

در همین راستا تجمع عظیم بانوان جزیره بوموسی جمعه ۱۲ آبان‌ماه بعد از نماز جمعه در مسجد جامع امام حسن مجتبی علیه‌السلام برگزار شد؛ در این تجمع با شکوه بانوان همراهی و همدلی خود را با مردم مظلوم فلسطین و غزه و همچنین انزجار خود را نسبت به رژیم کودک‌کش اسرائیل با شعارهای کوبنده مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا نشان دادند.

دانش‌آموزان شهرستان بوموسی در این تجمع خواستار آزادی قدس، حمایت از کودکان فلسطینی در آزادی کشورشان، جنایات صهیونیست‌ها و نابودی اسرائیل را فریاد زدند.

دانش‌آموزان در حاشیه این تجمع گفتند: کودکان فلسطین و غزه بدانند هیچ‌گاه تنها نیستند و دانش‌آموزان ایرانی همواره تا آزادی قدس به یادشان هستند.


همچنین دانش‌آموزان جزیره بوموسی در تجمع حمایت از مادران و کودکان شهید غزه انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کردند.


نظرات