خبر های امروز : 3
اجتماعی | - شماره خبر : 5247
1403-07-14 01:28 https://hormoz.ir/short/NE901
به مناسبت هفته نیروی انتظامی صورت گرفت؛
تجلیل مدیرعامل ایزوایکو از فرماندهان ارشد انتظامی هرمزگان
مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره مجتمع کشت‌‌سازی و صنایع فراساحل ایران به مناسبت هفته نیروی انتظامی، از فرمانده انتظامی استان هرمزگان و شهرستان بندرعباس تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران به مناسبت هفته نیروی انتظامی، با سردار جاویدان، فرمانده انتظامی استان هرمزگان، و علیاری، فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس، دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست، نقش حیاتی نیروهای انتظامی در تأمین امنیت منطقه و پشتیبانی از فعالیت‌های صنعتی در حوزه‌های دریایی و فراساحلی مورد بحث قرار گرفت.

سلمان ضربی در این دیدارها با تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای انتظامی در برقراری امنیت، گفت: نیروی انتظامی هرمزگان با تأمین امنیت پایدار در این استان که یکی از مهم‌ترین مناطق صنعتی و دریایی کشور است، حضور مستمر و پشتیبانی همه‌جانبه ، شرایط لازم برای رشد و پیشرفت صنعتی را فراهم کرده است.

وی همچنین با اشاره به تحولات اخیر منطقه و نقش نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حفظ امنیت ملی، به عملیات «وعده صادق ۲» پرداخت و افزود: این عملیات نشان‌دهنده توانمندی و عزم جمهوری اسلامی در مقابله با تهدیدات خارجی است.

مدیرعامل مجتمع ایزوایکو گفت:هماهنگی میان بخش‌های نظامی و صنعتی، به‌ویژه در شرایط حساس منطقه‌ای، نه تنها امنیت ملی را تقویت می‌کند، بلکه به توسعه پایدار اقتصادی نیز کمک می‌کند.»

در ادامه، سردار جاویدان و سرهنگ علیاری با ابراز قدردانی از همکاری‌های ایزوایکو با نیروهای انتظامی، بر لزوم تقویت تعاملات میان صنایع بزرگ و نیروهای انتظامی تأکید کردند.

سردار جاویدان گفت: «نیروهای انتظامی استان هرمزگان همواره در کنار صنایع بوده‌اند و با تأمین امنیت، فضای لازم برای توسعه و رشد اقتصادی را فراهم کرده‌اند. این تعاملات باید ادامه یابد تا امنیت و توسعه صنعتی به‌طور همزمان پیش رود.

در پایان، دو طرف بر ادامه همکاری‌ها به‌ویژه در زمینه تأمین امنیت زیرساخت‌های صنعتی و ارتقای هماهنگی‌های دوجانبه تأکید کردند، تا با همکاری‌های گسترده‌تر بتوانند به اهداف مشترک امنیتی و صنعتی دست یابند.

منبع: روابط عمومی مجتمع ایزوایکو 

انتهای خبر/

نظرات