حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/06/18 | 2024/09/08

Logo

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان اعلام کرد:

کاهش ۸۲ مگاواتی مصرف برق با تعطیلی یکشنبه

کاهش ۸۲ مگاواتی مصرف برق با تعطیلی یکشنبه

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان گفت: تعطیلی یکشنبه، مصرف برق استان را در ساعات پیک، 82 مگاوات کاهش داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان، محمد کریمی، پیک روز یکشنبه گذشته یعنی روز تعطیل را ۲ هزار و ۷۹۱  مگاوات اعلام کرد در حالی‌که در روز کاری قبل از آن، مصرف برق این استان، ۲ هزار و ۸۷۳ مگاوات بوده است. 

 وی، شهروندان و مشترکان را به مصرف بهینه و صرفه جویی بیشتر فراخواند و اظهار کرد: انتظار است شهروندان هرمزگان، مشترکان واحدهای تجاری، ادارات و مراکز و موسسات با ۱۵ درصد صرفه‌جویی، صنعتگران برق را در عبور از تابستان پرمصرف امسال یاری کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان هرمزگان گفت: در روزهایی که به واسطه گرمای بیشتر تقاضای مصرف افزایش می‌یابد، در جهت پایداری شبکه و جلوگیری از خاموشی مصارف خانگی، برخی از خطوط اختصاصی در بخش‌های صنعت کشاورزی و مجتمع‌های تجاری با هماهنگی قبلی قطع می‌شوند.

کریمی با هشدار به مشترکان پر مصرف اضافه کرد: هر چند خاموشی برق خط قرمز مسئولان شرکت توزیع نیروی برق در این استان است، اما انتظار است مشترکان و شهروندان در این زمینه بیشتر همکاری کنند.

وی همچنین درباره مدیریت مصرف برق در واحدهای صنعتی و کشاوری بیان کرد: بر اساس تفاهم‌نامه موجود واحدهای صنعتی و کشاورزی ملزم به مدیریت مصرف هستند و تاکنون دراین زمینه همکاری‌های خوبی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان در ادامه شهروندان را به پویش «باانرژی» فراخواند و گفت: با حداقل ۱۵ درصد صرفه‌جویی در مصرف برق و استمرار آن در طول تابستان، در قرعه‌کشی جوایز پویش با انرژی مشارکت داده می‌شوید. 

کریمی ادامه داد : ۳۰۰ دستگاه خودرو داخلی، یک‌هزار و ۵۰۰ جایزه یک میلیارد ریالی کمک هزینه خرید کالا، ۱۵ هزار جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی کمک هزینه خرید کالا، ۱۵۰ هزار جایزه ۱۰ میلیون ریالی کمک هزینه خرید کالا و میلیون‌ها بسته اینترنت بخشی از جوایز پویش با انرژی است.

وی ادامه داد: پویش ۲۱*۱۵ با هدف کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق در سراسر کشور طی ۲۱ هفته راه‌اندازی شده است. شهروندان  می‌توانند با ارسال عکس کنتور برق خود به‌صورت هفتگی، در این پویش شرکت کرده و شانس برنده شدن در قرعه‌کشی ۳۰۰ خودرو و میلیاردها تومان جوایز ارزنده را به‌دست آورند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از