حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/06/18 | 2024/09/08

Logo

مصرف برق هرمزگان همچنان در اوج
بر اساس شاخص‌ها مشخص شد؛

مصرف برق هرمزگان همچنان در اوج

شاخص‌های مصرف در چهار روز آخر هفته، نشان از پیشتازی مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمز، طی روزهای گذشته پیک مصرف برق در استان هرمزگان بین ۲ هزار و ۵۵۸ مگاوات تا ۲ هزار و ۴۶۶ مگاوات در تغییر بوده است، شاخص‌های مصرف در چهار روز آخر هفته نشان از پیشتازی مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

پیک بار توزيع برق هرمزگان در روز سه شنبه ۱۳ شهریور ماه روی عدد ۲ هزار و ۵۵۸ مگاوات ایستاد، سال قبل در چنین روزی، برق هرمزگان عدد ۲ هزار و ۳۸۳ مگاوات را در ساعت ۱۴ این روز و در دمای هوای ۳۵ تا ۲۹ درجه سانتیگراد به ثبت رسانید.

همچنین پیک بار توزیع برق هرمزگان در روز چهارشنبه ۱۴ شهریور ماه روی عدد ۲ هزار و ۴۶۶ مگاوات ثبت شد، این میزان مصرف برق در ساعت ۱۴ این روز به ثبت رسید، سال قبل در چنین روزی مصرف برق هرمزگان شاخص ۲۴۴۱ مگاوات را ثبت کرد.

بر اساس داده‌های موجود پیک بار توزیع برق هرمزگان در روز پنجشنبه ۱۵ شهریورماه روی عدد ۲ هزار و ۵۳۲ ایستاد، این شاخص در ساعت ۱۳ این روز به ثبت رسید در حالی‌که سال قبل در چنین روزی شاخص مصرف برق استان عدد ۲ هزار و ۳۷۴ مگاوات را به ثبت رساند.

 آمارهای مرکز دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان بیانگر پیک بار توزیع برق برای روز جمعه ۱۶ شهریور ماه روی عدد ۲ هزار و ۴۹۶ مگاوات است که در ساعت ۱۴ این روز به ثبت رسید ، سال قبل در چنین روزی پیک برق هرمزگان روی شاخص ۲ هزار و ۳۸۴ مگاوات ثبت شده است.

با کاهش نسبی گرمای هوا و پایین آمدن شاخص پیک مصرف برق نسبت به روزهای گرم مرداد و تیر و اوایل شهریور ماه شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان گشایش‌هایی برای مشترکین صنعتی برق ایجاد کرد و محدودیت مصرف دراین گروه را از سه روز به دو روز در هفته کاهش داد.

رفع محدودیت مصرف برق برای صنایع انرژی بری که انرژی مورد نیاز خود را از طریق بورس سبز و یا از طریق قراردادهای دو جانبه با نیروگاه ها تامین میکردند از دیگر تصمیمات به دنبال کاهش نسبی گرما در روزای گذشته است.

منبع: روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از