حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/06/18 | 2024/09/08

Logo

نوشت‌ابزار زیر ذره‌بین نظارت
با نزدیک شدن به آغاز مدارس صورت گرفت؛

نوشت‌ابزار زیر ذره‌بین نظارت

به گفته کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان این روزها نوشت‌ابزارها زیر ذره‌بین نظارت هستند و با هر گونه تخلف و گران‌فروشی برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ با نزدیک‌شدن ماه مهر و آغاز فصل مدارس بازار حال و هوای خاص و ویژه‌ای به خودت گرفته است و مردم در حال خرید وسایل مدرسه برای دلبندانشان هستند.

خرید وسایل مدرسه همیشه شیرینی خاصی دارد که در ذهن کودکان و نوجوانان باقی می‌ماند و اگر که قیمت‌ها منصفانه و مناسب باشد این خاطره شیرین برای والدین نیز زیباتر می‌شود.

نوشت‌ابزار جز لاینفک مدارس است و روزانه به تنوع آن افزوده می‌شود و هر روز نوعی دفتر، مداد، خودکار و.‌‌‌.. به بازار وارد می‌شود.

در این میان تولیدکنندگان نیز گوی سبقت را از یکدیگر برای ارائه خدمات می‌ربایند و همه به دنبال جذب هرچه بیشتر مشتری هستند.

به گفته کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان این روزها نوشت‌ابزارها زیر ذره‌بین نظارت هستند و با هر گونه تخلف و گران‌فروشی برخورد می‌شود.

عبدالرضا پیروی‌منش در مورد نظارت بر بازار نوشت‌ابزارها اظهار کرد: در سطح استان همکاران ما در سازمان صنعت، معدن و تجارت به صورت ويژه نظارت خواهند کرد و اگر با تخلفاتی مانند گران‌فروشی، کم‌فروشی، فروش اجباری‌، عرضه کالای غیر استاندارد مواجه شوند برای آنها پرونده تشکیل و به مراجع ذی‌صلاح ارسال می‌شود.

وی بیان کرد: همه کسانی که عرضه‌کننده هستند از جمله فروشندگان پوشاک، لوازم‌التحریر، نوشت‌ابزار و... حتما معیارهای مشخص برای کالاهایشان در نظر داشته باشند.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان افزود: درج‌ قیمت، صدور فاکتور و استفاده از کالای ایرانی باید مدنظر فروشندگان باشد.

پیروی منش خاطرنشان کرد: نظارت ویژه از نوشت‌ابزار و پوشاک مدارس تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از