خبر های امروز : 15
سیاسی | - شماره خبر : 5337
1403-07-21 08:43 https://hormoz.ir/short/NBdAK
مدرس حوزه علمیه حاجی‌آباد:
سکوت در برابر نسل‌کشی‌ها ننگ بزرگی است
مدرس حوزه علمیه شهرستان حاجی‌آباد به جنایات اسرائیلی‌ها در لبنان و فلسطین اشاره کرد و گفت: این ظلم‌ها، نسل‌کشی‌ها و کودک‌کشی‌ها برای تاریخ امت اسلام که دیدند و سکوت کردند، یک ننگ بزرگ است.

سنجری، در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی هرمز، با اشاره به جنایات اسرائیلی‌ها در لبنان گفت: آنچه در لبنان و بیروت می‌گذرد جنایت جنگی و نسل‌کشی صهیونیست‌ها علیه مردم بی‌دفاع لبنان است، حمله به پناهگاه‌های مردم و خانه‌های مسکونی غیرنظامی، حمله به مدرسه و بیمارستان، مفهومش ادعای مقابله در جنگ نیست بلکه معنایش ظلم و خونریزی است.

وی افزود: اسرائیل، زالوصفت است و امروز بر همه مردم روشن شده است که این زالو از خون‌هایی که می‌مکد و می‌آشامد مرگ خودش را امضاء می‌کند، تا اکنون با به شهادت رساندن مردم مظلوم بی‌دفاع، نابودی خود را امضاء و تایید کرده است، وعده نابودی اسرائیلی‌ها به زودی محقق، و این مراسم سوگواری به مراسم شادی نابودی صهیونیست‌ها تبدیل خواهد شد.

مدرس حوزه علمیه حاجی‌آباد بیان داشت: ادعای کذب‌گویی رژیم کودک‌کش اسرائیل مقابل حزب الله لبنان، برای صغیر و کبیر، مسلمان و غیرمسلمان آشکار شده است، در عصر کنونی کسی نیست که آداب و شرایط جنگ را نداند، اسرائیل با این کلام خود می‌خواهد سر پوش بر جنایت‌های خود بگذارد. در لبنان مسلمانان اعم از شیعه، سنی و همچینین مسیحیان زندگی می‌کنند و در رسانه‌ها شاهد بودید همه اقشار از جنایت به شهادت رساندن سید مقاومت، سیدحسن نصرالله چگونه گریه می‌کردند و ناله وامصیبتا سر می‌دادند!.

سنجری تصريح کرد: اسرائیل باید بداند ایستادگی مقاومت منطقه و حزب الله لبنان با قدرت بود و با قدرت بیشتر ادامه خواهد داد، این حزب‌الله، سرفراز و محبوب بوده و سرفراز و محبوب خواهد ماند، مثل گذشته که لبنان خود را از زیر چکمه‌های رژیم صهیونیستی خارج کرد و پیروز شد اکنون سیلی محکمی بر دهان اسرائیلی‌ها خواهد زد، این بیداری حق در مقابل ظلم، فقط در لبنان نیست و این بیداری، اکنون جهانی شده است. 

وی تأکید کرد: بعد از شهادت شهید سیدحسن نصرالله، پایان متلاشی شدن حزب الله نیست بلکه از این به بعد، سید هاشم صفی الدین، این راه جهادی و فداکاری را ادامه خواهد داد و این سکانداری دبیر کل حزب الله لبنان را به عهده خواهد گرفت و با عنایت خاص امام زمان(عج) مشت محکمی بر دهان صهیونیست‌ها خواهد زد.

استاد دانشگاه آزاد اسلامی حاجی‌آباد خطاب به مسلمانان یادآور شد: کمک بر مقاومت فلسطین و حزب الله لبنان بر عهده همه ما هست، همه ما مسلمانان که‌ مدعی مسلمانیت هستیم، باید تلاش کنیم تا با قطع شریان‌های حیاتی اقتصادی و سیاسی رژیم صهیونیستی، این رژیم غاصب را به پایان عمرش برسانیم.

سنجری افزود: لشکر و سپاه عربستان، پاکستان، مصر و ترکیه چرا به داد مردم مظلوم فلسطین، لبنان و یمن نمی‌رسند و همه فقط چشم به ایران دارند؟!، البته مردم ایران همچنان به حمایت‌های خود ادامه می‌دهند. 

وی بیان داشت: عربستان، پاکستان، مصر، ترکیه، مسلمانان دیگر کشورها، بدانند اگر امروز خاموش باشند فردا سفره جنگ در خانه خودشان پهن می‌شود، این را تجربه تاریخ گفته است. این ظلم‌ها، نسل‌کشی‌ها، کودک‌کشی‌ها برای تاریخ امت اسلام که دیدن و سکوت کردند یک ننگ بزرگ است. نگذاریم همچون توابین باشیم، زیرا توابین برای انتقام خون مظهر امام حسین(ع) جنگیدند، کشته شدند، اما تاریخ اینها را مدح نکرد.

انتهای خبر/

نظرات