خبر های امروز : 15
فرهنگی | - شماره خبر : 5342
1403-07-21 11:49 https://hormoz.ir/short/VwJBn
فرمانده سپاه امام سجاد‌(ع) استان هرمزگان خبر داد:
رونمایی از یادمان شهدای شاخص هرمزگان درموزه دفاع مقدس کرمان
فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان از رونمایی یادمان شهدای شاخص استان در شهر کرمان‌ با‌ حضور نماينده ولی‌فقیه‌ در استان‌ کرمان‌، فرمانده‌ سپاه‌ ثارالله‌ و مسئولان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمز، سردار اباذر سالاری گفت: با توجه به اینکه در زمان دفاع مقدس رزمندگان هرمزگان در لشکر ۴۱ ثارالله نقش اعظمی ایفا کردند لذا لازم است بخش‌های مختلف رشادت‌های رزمندگان هرمزگان به ویژه در لشکر ۴۱ ثارالله نشان داده شود. 

وی افزود: شهر کرمان به برکت مزار سردار دلها، شهید سلیمانی محل رفت و آمد زائران سراسر کشور می‌باشد و زائران با موزه دفاع مقدس استان کرمان بازدید می‌کنند تصمیم گرفتیم با مشارکتی که با سپاه ثارالله کرمان داشته باشیم و بخشی از رشادت‌های رزمندگان هرمزگان به نمایش بگذاریم.

فرمانده سپاه امام سجاد‌(ع) استان هرمزگان با اشاره از ظرفیت‌های دستگاه‌های استان هرمزگان بیان کرد: فاز اول که برای این پروژه تعریف کردیم؛ اسامی شهدای استان هرمزگان در لشکر ۴۱ ثارالله در محلی که شهدای کرمان و سیستان و بلوچستان انجام شده و به همان سبک ۶۰۰ شهید استان هرمزگان انجام شده است.

سالاری بيان کرد: رونمایی از یادمان شهدای شاخص استان نیز در موزه دفاع مقدس در شهر کرمان به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، افزود: ساخت یادمان شهدا، فرصتی برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال ارزش‌های والای ایثار و شهادت به نسل‌های آینده است.

فرمانده سپاه امام سجاد‌(ع) استان هرمزگان در پایان از همکاری‌ شورای‌ اسلامی‌‌ شهر بندرعباس‌؛ شهردار بسیجی‌؛ دانشگاه‌ علوم‌ پزشکی‌ استان‌ و‌ کنگره‌ سرداران‌ شهید‌ تشکر و قدردانی‌ کرد.

منبع: خبرگزاری بسیج

انتهای خبر/

نظرات