حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/06/18 | 2024/09/08

Logo

حمایت از صهیونیست‌ها مایه ننگ است
امام جمعه کیش:

حمایت از صهیونیست‌ها مایه ننگ است

امام جمعه کیش، با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس در باتلاق غزه، گیر افتاده است، گفت: حمایت از رژیم صهیونیستی، مایه ننگ حامیان حقوق بشر است.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا بی‌نیاز،ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته جزیره کیش اظهار کرد: پس از عملیات طوفان الاقصی جنایاتی که صهیونیست‌ها به راه انداخته‌اند، باعث شد هفتاد درصد از منازل مردم غزه تخریب شود و غاصبان فلسطین خطوط قرمز انسانی و بشری را نیز زیر پا گذاشته‌اند.

وی افزود: رژیم اشغالگر قدس در باتلاق غزه گیر افتاده و حماس با قدرت بیشتر مقابل غاصبان ایستاده است.

امام جمعه کیش، باز کردن جبهه جدید در کرانه باختری را از نقشه‌های رژیم صهیونیستی برشمرد و گفت: صهیونیست‌ها با این اقدامات درصدد هستند جمهوری اسلامی ایران را وادار به عکس‌العمل کنند.

بی‌نیاز تصریح کرد: محور مقاومت با رهبری ایران اسلامی به این ترفند‌ها آگاه است و هر زمان نیاز باشد ضربات جبران‌ناپذیری بر پیکره اشغالگران صهیونیست وارد می‌کند.

 وی خاطرنشان کرد: محور مقاومت از غزه تا لبنان، عراق، از سوریه تا یمن با هماهنگی کامل برابر تجاوزات صهیونیست‌ها ساکت نخواهند ماند و دنیا بداند افسانه شکست‌ناپذیری رژیم اشغالگر قدس از بین رفته است و دوران جدید، دوران اقتدار و عزت محور مقاومت است.

امام جمعه کیش تاکید کرد: از برپایی عزاداری‌های محرم و صفر در کیش قدردانی لازم را به عمل می‌آوریم و همه در برپایی مراسم عزاداری تلاش کردند و محبت و ارادت ساکنان کیش به اهل بیت(ع) را به نمایش گذاشتند.

 بی‌نیاز با اشاره به دو سال از انتصاب خود به عنوان امام جمعه کیش، ادامه داد: هفته آینده درباره اقداماتی که در این مدت انجام گرفته است و آنچه باید با مردم در میان گذاشته شود سخن خواهم گفت.

وی با اشاره به فرا رسیدن هشتم ربیع‌الاول سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع)، گفت: شیعیان در عصر غیبت با شناخت امام زمان (عج) برای تعجیل فرجش دعا کنند.

امام جمعه کیش با اشاره به فرا رسیدن سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)، قیام هفدهم شهریور و یاد شهدای آن واقعه، هجدهم شهریور سالروز وفات آیت الله طالقانی، روحانی مجاهد و یار امام خمینی (ره) و بیست و یکم شهریور، شهادت دومین شهید محراب آیت‌الله مدنی را که بدست منافقین به شهادت رسید گرامی داشت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از