خبر های امروز : 15
سیاسی | - شماره خبر : 5334
1403-07-20 16:35 https://hormoz.ir/short/eolGD
امام‌جمعه حاجی‌آباد:
جمعه نصر نشانگر مردمی‌بودن ایران است
امام جمعه حاجی آباد گفت: نمازجمعه نصر به امامت مقام معظم رهبری یک حماسه باعظمت از حضور میلیونی مردم ایران اسلامی بود که نشان داد این نظام و انقلاب اسلامی کاملاً مردمی است.

 به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی دُری با تبریک سالروز ولادت امام حسن عسکری علیه‌السلام گفت: امیدواریم که خداوند متعال عیدی ما را در این ایام ولادت امام حسن عسکری (ع) نابودی اسرائیل غاصب و جنایت‌کار قرار دهند.
 
  دُری در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: مقام معظم رهبری در فرازی از پیامشان به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان فرمودند که سید مقاومت یک شخص نبود؛ بلکه یک راه و یک مکتب بود و این راه نیز همچنان ادامه خواهد داشت و این سخنان رهبر معظم انقلاب نشان می‌دهد که وقتی یک گروه و حزب متّکی به شخص نباشد، بلکه یک مکتب و راه باشد با شهیدشدن دبیر یا فرمانده آنها، آن گروه یا حزب از بین نمی‌رود و یکی از عواملی که موجب شد مسیر جبهه مقاومت پس از شهادت سید حسن نصرالله نیز ادامه پیدا کند توجه به معارف دینی بود که انسان مؤمن به تکلیف خود عمل می‌کند و نتیجه آن را به خداوند متعال می‌سپارد و این رمز پیروزی جبهه مقاومت بوده است که توانسته‌اند به تکلیف خود عمل کنند.
 
 دُری با اشاره به برپایی نمازجمعه باشکوه نصر به امامت مقام معظم رهبری در جمعه گذشته گفت: نمازجمعه نصر به امامت مقام معظم رهبری یک حماسه باعظمت از حضور میلیونی مردم ایران اسلامی بود که نشان داد این نظام و انقلاب اسلامی کاملاً مردمی است و دوام و عزت جمهوری اسلامی نیز به برکت حضور مردم رقم خورده است.
 امام‌جمعه حاجی‌آباد افزود: مقام معظم رهبری در خطبه نمازجمعه نصر بر ادامه‌دادن راه شهید حسن نصرالله نیز تأکید ویژه‌ای داشتند و فرمودند که اهداف اصلی جبهه مقاومت نابودی رژیم صهیونیستی است باید هر چه زودتر این هدف تحقق پیدا کند.
 
دُری گفت: یک سال از عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی گذشته است و پیروزی حماس و جبهه مقاومت در آن عملیات باشکوه آنجایی مشخص می‌شود که می‌بینیم رژیم صهیونیستی در حال حاضر فقط به دنبال حفظ موجودیت و بقای خودش است؛ اما درگذشته به دنبال این بود که روابط خود را با کشورها گسترش دهد.
 
 امام‌جمعه حاجی‌آباد در بخش دیگری از خطبه‌ها ضمن تشکر از شورای اسلامی و شهردار حاجی‌آباد در انجام پروژه‌های آسفالت معابر شهر حاجی‌آباد گفت: اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر در توسعه و بهسازی معابر محلات کم‌برخوردار بسیار ارزشمند و ضروری بود که به‌خوبی در ماه‌های اخیر انجام شده است.
انتهای خبر/

نظرات