خبر های امروز : 15
سیاسی | - شماره خبر : 5331
1403-07-20 15:45 https://hormoz.ir/short/eGybR
امامان جمعه هرمزگان مطرح کردند:
جمعه نصر امید را به جامعه تزریق کرد
ائمه جمعه هرمزگان با بیان اینکه جمعه نصر امید را به جامعه تزریق کرد، گفتند: بی‌شک اتحاد امت اسلامی کمر صهیونیست غاصب را می‌شکند.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ ائمه جمعه هرمزگان با بیان اینکه جمعه نصر امید را به جامعه تزریق کرد، گفتند: بی‌شک اتحاد امت اسلامی کمر صهیونیست غاصب را می‌شکند.

پیام جمعه نصر مقابله با جنگ روانی است
 

امام‌جمعه بندرعباس با بیان اینکه باید به ورزش استان توجه شود، بیان کرد: ورزش همگانی، روستایی و بانوان باید بیش‌ازپیش موردتوجه قرار گیرد و بخش خصوصی نیز در این مورد می‌تواند به دولت کمک کند.

عبادی‌زاده با اشاره به بیانات رهبر در خصوص تعلیم، تهذیب و ورزش، عنوان کرد: باید در بحث امنیت سرمایه‌گذاری در ورزش و گسترش آن تلاش‌های فراوانی صورت گیرد.

وی اظهار کرد: در هفته بلاهای طبیعی قرار داریم و هرمزگان در مسئله کمبود آب وضعیت اسفناک دارد و آب پشت سدها وضعیت مطلوب ندارد و سفره‌های آب‌های زیر زمینی به علت کم‌بارشی نامطلوب است و به مردم توصیه می‌کنم در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان ابراز کرد: هرمزگان دارای بلاهای طبیعی فراوانی از جمله سیل و زلزله و اخیراً طوفان نیز وجود دارد که باید با خود را برای مواجهه با این بلایا طبیعی مقاوم کنیم.

عبادی‌زاده تأکید کرد: برای مبارزه با بلایای طبیعی از ظرفیت مشارکت مردمی نباید غافل شد و همچنین مقاوم‌سازی ساختمان‌ها نیز باید موردتوجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه حرکت رهبر معظم انقلاب در جمعه نصر معنادار بود، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین پیام‌های این جمعه نصر برای جنگ روانی دشمن بود که برای حفظ آبروی خود دست به هر کاری می‌زند.

اتحاد امت اسلامی کمر دشمن صهیونیستی را می‌شکند

حجت‌الاسلام حاجبی در خطبه‌های این هفته شهرستان قشم ضمن عرض تبریک میلاد امام حسن عسکری علیه‌السلام اظهار کرد: در سالگرد طوفان الاقصی که طوفان در عالم شد و عقبه آن عقبه محکمی است که از نظام جمهوری اسلامی نشئت گرفت اعتراف دشمن بعضی‌ها قلب‌های ضعیف و کوته‌فکر عناصر رسانه ضدانقلاب در داخل و ضد مقاومت در دنیا این شبهات را بازگو می‌کنند.

وی بیان کرد: امروز مردم دنیا فهمیدند که حق با فلسطینی‌هاست به‌خاطر اینکه اینها در دفاع وارد شدند دستاورد بزرگ آن ظرفیت امت‌سازی به برکت خون شهید سید حسن نصرالله ایجاد شد عزت اسلامی جز با اتحاد و اتفاق به دست نمی‌آید.
 
 امام‌جمعه قشم افزود: سید حسن نصرالله در حیات دنیوی مهم‌ترین حرف او این بود که نباید سست شویم و اتحاد و اجماع امت اسلام باید کمر دشمن صهیونیستی را خورد کند، ترورکردن افراد قدرت‌نمایی نیست؛ بلکه اهمیتی ندارد، چند روز است می‌خواهند وارد لبنان شوند ولی نمی‌توانند.

 حاجبی بیان کرد: جبهه مقاومت در سیره اهل‌بیت هست از امام حسن عسکری علیه‌السلام یاد گرفتیم عسر و یسر را این را قرآن بما وعده داده است امام حسن عسکری علیه‌السلام زیست تمدنی اسلامی را در آن دوران سخت فراهم کرد.

رهبر امید را به محور مقاومت تزریق کرد
 

 امام‌جمعه هرمز با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ گفت: ۱۰ مهرماه که حماسه افتخارآفرین وعده صادق ۲ انجام شد که رژیم صهیونیستی را در جهان بی‌آبرو کرد و روز ۱۳ مهرماه که روز حماسه جمعه نصر با امامت رهبری عزیز با حضور میلیونی مردم برگزار شد یوم‌الله بود.

رستاخیز گفت: به فرموده رهبری عزیز سید مقاومت یک مکتب بود ساختار حزب‌الله لبنان مکتب محوری است با رفتن رهبران او باقدرت راه خودش را ادامه می‌دهد. 
 وی گفت: بزرگ‌ترین درس پیامبر برای مسلمانان امت‌سازی و تشکیل امت اسلامی است.
 امام‌جمعه هرمز گفت: رهبر معظم انقلاب امید را به جامعه و محور مقاومت تزریق کرد و با بیاناتشان بسیار دقیق جهان را تکان داد.
 وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اگر کسی تقوای الهی را رعایت کند خداوند متعال کارهای او را درست می‌کند بسیاری از بلاها و فقرها و گرفتاری‌ها به‌خاطر گناه است.
رستاخیز بیان کرد: مساجد میوه‌های درخت طوبی کعبه هستند خانه‌های متقین و محل ایجاد ارتباط با خداوند متعال است و مأموریت مسجد تربیت و انسان‌سازی است. 

انتهای خبر/


 

نظرات