خبر های امروز : 15
سیاسی | - شماره خبر : 5332
1403-07-20 16:10 https://hormoz.ir/short/ernyW
امام‌جمعه میناب:
با اتحاد امت‌های اسلامی اسرائیل غاصب نابود می‌شود
امام‌جمعه میناب گفت: اگر اتحاد و همبستگی امت‌های اسلامی بیشتر شود نابودی اسرائیل خبیث نزدیک است .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ آیت‌الله محسن ابراهیمی در خطبه‌های نمازجمعه میناب ضمن تبریک ولادت امام حسن عسکری (ع) گفت: کسی که در میان نوادگان پیامبر و در میان فاطمیان او شبیه‌ترین فرد به حضرت زهرا (س) است. 
 
نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به رحلت حضرت معصومه سلام‌الله‌علیه، افزود: امام رضا می‌فرماید کسی که این بانوی بزرگوار را درحالی‌که حق او را بشناسد زیارت کند بهشت او تضمین شده است .
 وی به هفته پیوند اولیا و مربیان اشاره کرد و ضمن تبریک این هفته افزود: تربیت مهم‌ترینشان انسانی است و تربیت اصالتاً کار خود خداوند است.
 
 ابراهیمی اضافه کرد: مربی و پرورش‌دهنده اصلی خداوند است، خداوند انسان را آفریده تا تربیت شود به اسماً الله و متخلق بشود به اسماً الهی.
 
 خطیب جمعه میناب افزود: تربیت کار خود خداست اما به انبیا و پیامبران و ائمه و بعد از آن به همه افرادی که می‌توانند در تربیت نقش ایفا کنند تفویض شده است.
 ابراهیمی گفت: بین مربیان و اولیا باید تعامل ایجاد شود تا تربیت صورت بگیرد و بین مربیان مسجد و خانواده و مدرسه باید ارتباط باشد.
 
وی افزود: اگر خلاقیت و انعطاف نباشد و هر فردی بدون همکاری با دیگران کار کند تربیت صورت نمی‌پذیرد، امیدوارم اولیا و مربیان و سه ضلع مسجد و مدرسه و اولیا مشورت و ارتباط مستمری داشته باشند.
 
 خطیب جمعه میناب بیان کرد: خطبه‌های نمازجمعه مقام معظم رهبری که به زبان عربی مطرح شد تأثیر خطبه‌ها چند برابر بود و اولین محور این خطبه این بود که برکت وجودی سید حسن نصرالله استمرار دارد. خیال نکنیم با شهادت او از وجود ایشان بی‌بهره‌ایم.
 
 ابراهیمی در ادامه گفت: نابودی اسرائیل خبیث با امتداد این مقاومت است و امتداد مقاومت ادامه دارد و بابرکت وجودی شهید نصرالله ادامه دارد او شهید شد و دیگر نمی‌میرد.

وی بیان کرد: یکی دیگر از موارد اشاره شده تسریع نابودی اسرائیل است اگر امت اسلامی با هم اتحاد داشته باشند نابودی اسرائیل زودتر انجام خواهد شد.
 
 خطیب نمازجمعه میناب افزود: مقام معظم رهبری به پیوند قلبی خود با سید حسن اشاره کردند و ایشان را برادر و عزیز خطاب کردند.
 
 ابراهیمی اضافه کرد: شهادت افتخار بزرگی است؛ اما افتخار بزرگ‌تر شهادت حسینی است، شهادتی که زنده‌کننده است شهادتی که امیدآفرین است.
 وی گفت: شهادت سید حسن نصرالله شهادت حسینی و امیدآفرین است؛ نکته دیگر که اشاره کردند نامیرایی شهید نصرالله است؛ چون یک فرد نیست؛ بلکه یک مکتب است.
 
 خطیب جمعه میناب افزود: جنایات رژیم جعلی صهیونیستی محصولاتی دارد که علیه خودش خواهد بود یکی از آنها خشم جهان اسلام علیه آنها است.
 ان شا الله رژیم جعلی اسرائیل محو خواهد شد.
انتهای خبر/

نظرات