خبر های امروز : 15
سیاسی | - شماره خبر : 5333
1403-07-20 16:26 https://hormoz.ir/short/4Xln6
امام جمعه بستک:
ایران از هر زمانی قوی‌تر است
امام جمعه بستک گفت: در جمعه نصر در آن فضای تهدیدآمیز و پراضطراب برای جهان اسلام مقام معظم رهبری بار دیگر با شجاعت خودشان به جهان اسلام نشان دادند که ایران از هر زمانی قوی‌تر است و نابودی اسرائیل نزدیک است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی «جهانگیریه»؛ حجت‌الاسلام حسین جهانگیری با اشاره به اهمیت علم و دانش و توصیه به سواد و سوادآموزی گفت: امام صادق (ع) می‌فرمایند هر کس سواد یا دانشی را بیاموزد و به ان عمل کند و به دیگران هم یاد بدهد چنین شخصی در ملکوت آسمان‌ها به بزرگی یاد می‌شود و فرشتگان ان را به بزرگی یاد می‌کنند.
 
 وی افزود: درس‌خواندن یعنی بزرگ‌شدن، لذت دانایی و علم و درس‌خواندن والاترین لذت‌ها است.
 
امام‌جمعه شهرستان بستک ۲۰ مهر سالروز بزرگداشت حافظ را به جهان اسلام تبریک عرض کرد و گفت: لسان و الغیب و فخر ایران فخر شعر، فخر ادب و فخر جهان اسلام است و تا دنیا، دنیاست حافظ مورد افتخار است.
 
جهانگیری دوشنبه ۲۳ مهر وفات حضرت معصومه (س) را تسلیت عرض کرد و گفت: بانوی بلندمرتبه‌ای که جان خود را در مسیر ولایت و امامت از دست داد.

 وی با اشاره به رسوم آن زمان که در جامعه عرب زن‌کشی را ننگ می‌دانستند، افزود: زن‌کشی در آن زمان حتی برای یزید هم عیب بود؛ اما امروزه در غزه در دنیای مدرن امروز که از ان زمان هم به عقب‌تر برگشته زن و کودک بی‌گناه و بی‌دفاع را تیکه و پاره می‌کنند و به‌خاطر این کار هم مدال می‌گیرند.
 امام‌جمعه بستک با اشاره به شهادت پنجمین شهید محراب و جمعه نصر گفت: علما همیشه در خط مقدم بوده‌اند، جمعه نصر با ریسک بزرگی که داشت حتی پروازهای عادی را لغو کردند؛ اما مقام عظمی ولایت بااقتدار نمازجمعه را خودشان اقامه کردند.

وی افزود: در جمعه نصر در آن فضای تهدیدآمیز و پراضطراب برای جهان اسلام مقام معظم رهبری بار دیگر با شجاعت خودشان به جهان اسلام نشان دادند که ایران از هر زمانی قوی‌تر است و نابودی اسرائیل نزدیک است.
 
 امام‌جمعه شهرستان بستک اظهار داشت: رژیم غاصب اگر بخواهد به حملات ایران پاسخ بدهد می‌داند ضربات سنگین‌تری می‌خورد و اگر پاسخ ندهد فشار افکار عمومی را باید تحمل کند که در باتلاق بزرگی گیرکرده است.
 
 وی افزود: آنان هر کاری بکنند عاقبتشان نابودی است و به تعبیر حضرت آقا بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود؛ زیرا این شهادت‌ها وحدت‌آفرین است این شهادت‌ها مقاومت را تقویت می‌کند.
انتهای خبر/

نظرات