حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/06/04 | 2024/08/25

Logo

انعکاس کارهای خوب نظام وظیفه مدیران است
امام جمعه رودان:

انعکاس کارهای خوب نظام وظیفه مدیران است

امام‌جمعه رودان با تاکید بر اینکه این عملکردهای مثبت مدیران، موجی از امیدآفرینی در جامعه خواهد شد بر ضرورت انعکاس این عملکردهای خوب در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ حجت‌الاسلام محمد بارانی صبح امروز در  دیدار با مدیران شهرستان رودان اظهار کرد: اگر نگاه‌ها در زندگی توحیدی باشد بسیاری از مشکلات حل خواهد شد و باید نگاه مسئولان هم همینطور باشد.

 

وی در ادامه با تقدیر از گزارش بسیار خوب فرماندار رودان از اقدامات انجام شده در رودان  گفت: این گزارش نشانه عمل و عملکرد بسیار تاثیر‌گذار مسئولان در شهرستان دارد و ارتقاء خدمات نظام اسلامی در جامعه نشانه آن است که این خدمات پویا و امیدآفرین است.

 

امام‌جمعه رودان با تاکید بر اینکه این عملکردهای مثبت، موجی از امیدآفرینی در جامعه خواهد شد بر ضرورت انعکاس این عملکردهای خوب در جامعه تاکید کرد.

 

وی عنوان کرد: اگر امروز جوانان تحصیل کرده داریم و حتی به دورترین نقاط روستایی خدمات نظام رسیده، خدمت صادقانه مسئولان نظام اسلامی به مردم شریف است.

 

بارانی تاکید کرد: امروز رسانه‌های بیگانه و معاند هجمه عظیمی را در ناامیدی جامعه ایجاد کرده‌اند و این امر ضرورت اطلاع‌رسانی خدمات نظام را نشان می‌دهد.

 

وی افزود: تاثیر فضای رسانه‌ای در جامعه آنقدر قدرتمند است که دشمن بر روی آن دست گذاشته است و باید برای مقابله با فتنه دشمن این گستردگی خدمات نمایان شود.

 

امام جمعه رودان با شهادت بر اینکه فرماندار رودان دلسوزانه در حال پیگیری امور و خدمات‌رسانی به مردم شریف بهشت جنوب است، تصریح کرد: در کنار این بزرگوار همه شما مدیران یاری‌رسان هستید و صمیمانه قدردانی می‌کنم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از