
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ به نقل از ایرنا؛ محمد محسنی شامگاه سهشنبه در ششمین نشست ستاد اجرایی خدمات سفر اظهار کرد: یک میلیون و ۶۵۰ هزار نفر مسافر از طریق بنادر این استان جابهجا و ۳۳۰ هزار خودرو بهوسیله لندینگکرافتها از بنادر به جزایر منتقل شدند.
وی بیان کرد: ورودی مسافران بدون احتساب اقامت شبانه نیز یک میلیون و ۷۲۰ هزار نفر از طریق حملونقل ریلی، زمینی و هوایی بوده است.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان اظهار کرد: ستاد خدمات سفر استان به دستور استاندار و رئیس ستاد خدمات سفر بر مبنا و مولفههای سبز محیط زیستی کار خود را آغاز کرده و در ۲۵ نقطه از استان هرمزگان پویشهای محیطزیست محور با شعارهای ساحل پاک و مقاصد بدون زباله برگزار شد.
محسنی همچنین رضایت عمومی از خدمات سفر را یک اتفاق مهم دانست و عنوان کرد: از ابتدای نوروز تاکنون حتی یک مورد شکایت در سامانه ملی رسیدگی به شکایات ثبت نشده است که این امر نشاندهنده بهبود کیفیت خدمات سفر و رضایت مسافران است.
وی از عملکرد موفق کمیتههای چهاردهگانه ستاد خدمات سفر، بهویژه در حوزههای ریلی، زمینی و پایانههای حملونقل هوایی و جادهای خبر داد و تأکید کرد: تاکنون هیچ چالش و نگرانی جدی در این زمینه وجود نداشته است.
وی ضمن اشاره به طرحهای ایمنی مانند نه به تصادفات، پویش به رفت و طرح فاخر هلالاحمر، گفت: نظارتها برای ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی تداوم خواهد داشت.
انتهای خبر/