حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/04/10 | 2024/06/30

Logo

در بندرعباس به بهره‌برداری می‌رسد؛

۵۷ مرکز گردشگری و آموزشی کودک و خانواده

۵۷ مرکز گردشگری و آموزشی کودک و خانواده

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: مرکز گردشگری، تفریحی، آموزشی کودک و خانواده علاءالدین تا پایان تیرماه در بندرعباس به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان، محمد محسنی اظهار کرد: مرکز گردشگری، تفریحی، آموزشی کودک و خانواده، اولین پروژه سرگرمی، تفریحی و آموزشی و پارک تفریحی با رویکرد غالب کودک به مساحت ۱۷۰۰ متر به زودی در بندرعباس افتتاح می‌شود.

وی افزود: این مرکز با اعتباری بالغ‌بر ۲۰۰ میلیارد ریال، توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی احداث‌ شده و زمینه اشتغال ۱۰ نفر را فراهم کرده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان بیان کرد: این مرکز می‌تواند پاسخگوی نیازهای فراغتی کودکان و همچنین محلی برای آموزش سبک زندگی اجتماعی به مردم و گردشگران باشد.

محسنی تأکید کرد: مرکز گردشگری، تفریحی، آموزشی کودک و خانواده علاالدین علاوه فضای بازی، سرگرمی و آموزش کودکان، امکان خدمت‌گیری، پذیرایی و استفاده از برنامه‌های شاد، موسیقی و هنری برای والدین نیز فراهم کرده است.

مرکز گردشگری، تفریحی، آموزشی کودک و خانواده علاالدین توسط بخش خصوصی (برادران خرمی)، واقع در مرکز علاالدین خیابان دانشگاه بندرعباس واقع شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از