حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان:

۱۴۵۱شعبه اخذ رأی در هرمزگان راه‌اندازی شد

۱۴۵۱شعبه اخذ رأی در هرمزگان راه‌اندازی شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان با اشاره به تمهیدات لازم جهت اخذ رأی گفت: یک‌هزار و ۴۵۱ شعبه اخذ رأی در استان هرمزگان حتی در مناطق صعب‌العبور راه‌اندازی شدند.

احسان کامرانی عصر امروز در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ گفت: مردم غیور، بصیر، شجاع و آگاه استان هرمزگان از همان لحظات ابتدایی شروع فرایند رأی‌گیری، پای صندوق‌های رأی حاضر شدند، مردمی که واقعاً تاریخ‌ساز و بزرگ هستند.

وی در ادامه افزود: ملت شریف ایران و مردم استان هرمزگان، مردم بزرگی هستند و همه جا، نام از مردم است، این مردم و جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که امروز تاریخ‌ساز شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان همچنین تصریح کرد: امروز مردم تا این لحظه با یک آرامش و طمأنینه و با آن وقاری که دارند پای صندوق‌های رأی آمدند.

کامرانی بیان کرد: در وزارت کشور یک فرایند هفت ماهه‌ای آغاز شد تا به امروز که در خدمت مردم هستیم، مرحله به مرحله، طبق قانون انتخابات، مراحل انجام شده است و امروز ماحصل تمام این فرایندها را باید خدمت مردمی که باعث شدند دل دوستداران ایران اسلامی در داخل و خارج از کشور خوشحال شود، گزارش دهیم.

وی ضمن تقدیر از اصحاب رسانه اظهار امیدواری کرد: واقعیت‌های حضور مردم در پای صندوق‌های رأی به مردم غیور و ولایت‌مدار ایران اسلامی منعکس شود‌.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان با اشاره به تمهیدات لازم جهت اخذ رأی تشریح کرد: یک‌هزار و ۴۵۱ شعبه اخذ رأی در استان هرمزگان حتی در مناطق صعب‌العبور راه‌اندازی شدند.

 کامرانی ادامه داد: تمامی دستگاه‌های احراز هویت نیز از همان ساعات اولیه شروع انتخابات فعال بودند و تاکنون هیچ مشکلی در این روند ایجاد نشده و رأی‌گیری درحال انجام است.

وی در پایان با تأکید بر اینکه لازمه تشکیل مجلس قوی، تاثیرگذار و همچنین ایران قوی، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، تصریح کرد: مردم می‌توانند با مشارکت گسترده در انتخابات آثار مثبت در زمینه‌های سیاسی، امنیتی، اجتماعی، اقتصادی و برای کشور خلق کنند، و علاوه بر ارتقای امنیت و اقتدار ملی، دشمنان را از دست‌اندازی و چشم‌دوختن به ثروت‌های کشور ناامید سازند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از