حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

در اجرای طرح نهضت ملی مسکن؛

کوتاهی از هیچ مدیری پذیرفته نیست

کوتاهی از هیچ مدیری پذیرفته نیست

استاندار هرمزگان، طرح نهضت ملي مسكن را اصلي‌ترين وعده دولت به مردم دانست و گفت: همه كارگزاران دولت بايد با اجرای اين طرح همراه باشند و كوتاهي از هيچ مديري پذيرفته نيست.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی هرمز، مهدی دوستی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای مسکن استان هرمزگان با تأکید بر لزوم تسریع در احداث مخازن آب موردنیاز پروژه‌های نهضت ملی مسکن، اظهار کرد: در حال حاضر باید اعتبارات موجود با اولویت مراکز جمعیتی در نهضت ملی مسکن برای ایجاد زیرساخت‌های آبرسانی و برق‌رسانی هزینه شود.

 

وی با اشاره به در پیش بودن سفر رئیس‌جمهور به استان، افزود: واحدهایی که آماده تحویل هستند باید با اولویت زیرساخت آب و برق آن‌ها ایجاد شود تا هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهور به بهره‌برداری کامل برسد.

 

دوستی، با تأکید بر لزوم انتقال سند مالکیت اراضی ملی روستاها به بنیاد مسکن، جهت احداث واحدهاي نهضت ملي مسكن، ادامه داد: باید زمین به روستائیان جهت احداث مسکن تحویل داده شود و موانع خانه‌سازی در روستاها از میان برداشته شود.

             

رئیس شورای مسکن استان هرمزگان، با بیان اینکه رشد کلاس‌اولی‌های هرمزگان در سال جاری ۴.۵ درصد یعنی دوبرابر رشد جمعیت بوده است، گفت: باید تلاش کنیم‌ سرانه آموزشی شهر بندرعباس را که پایین‌تر از سایر شهرستان است با اولویت مراکز جمعیتی نهضت ملی مسکن ارتقا دهیم.

در ادامه اين نشست مصوبات نشست‌هاي قبلي مورد بررسي قرار گرفت و مديران دستگاه‌هاي اجرايي نيز آخرين اقدامات انجام شده را بيان كردند.

 

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از