حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/04/16 | 2024/07/06

Logo

فرمانده انتظامي حاجی‌آباد خبر داد:

کشف ۱۴ کیلوگرم ترياک در حاجی‌آباد

کشف ۱۴ کیلوگرم ترياک در حاجی‌آباد

فرمانده انتظامي شهرستان حاجي‌آباد از شناسايي و دستگيري يک قاچاقچي مواد مخدر با 13 کيلو و 800 گرم ترياک در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمز به نقل ازخبرگزاري پلیس، علي‌اکبر نظري، در تشريح اين خبر اظهارکرد: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حاجي‌آباد در اجراي طرح برقراري امنيت روز انتخابات با برپايي ايست کنترلي و گشت‌زني در سطح حوزه استحفاظي، در محور اصلي حاجي‌آباد به سمت سيرجان روبروي دوراهي دهستان جلو مغازه‌هاي حاشيه محور اصلي به يک‌دستگاه خودرو سواري پژو 405 نقره‌اي رنگ مشکوک شده و موضوع را در دستور کار قرار دادند. 

وي افزود: راننده خودرو با مشاهده مأموران با خودرو مورد نظر اقدام به فرار کرد که پس از تعقيب و گريز سريع عرصه را برخود تنگ ديده و با رها کردن خودرو متواري گرديد که ضمن دستگيري متهم، در بازرسي دقيق از خودرو مقدار 13 کيلو و800 گرم مواد مخدر ترياک که به طرز ماهرانه در داخل خودرو جاساز شده بود کشف و ضبط شد. 

اين مسئول انتظامي با بيان اين که متهم دستگيرشده با تشکيل پرونده به دستگاه قضايي معرفي شد، خاطر نشان کرد: برخورد و مقابله با قاچاقچيان مواد مخدر به صورت مستمر در دستور كار پليس اين شهرستان قرار دارد لازم است عموم شهروندان نيز در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در اسرع وقت از طريق سامانه تلفني 110 به پليس گزارش نمايند. 

انتهای خبر/

 

 

 

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از