حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد:

کشف خودروی ميلياردي قاچاق در سیریک

کشف خودروی ميلياردي قاچاق در سیریک

فرمانده انتظامي استان هرمزگان از کشف يک دستگاه خودرو range rover خارجي قاچاق به ارزش 150 میلیارد ریال در شهرستان سیریک خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: مأموران انتظامی ایست و بازرسی «شهید سیاوشی مهر بونجی» شهرستان سیریک حین گشت زنی درسطح حوزه استحفاظی و بیابان‌های اطراف ایستگاه بازرسی به یک دستگاه خودرو رها شده مظنون و رسیدگی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

 

فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: در بررسی اولیه مأموران مشاهده نمودند که خودرو فاقد پلاک و فاقد راننده می‌باشد که جهت بررسی دقیق تر با هماهنگی مقام قضائی به پاركينگ دلالت داده شد.

جاویدان در ادامه با اشاره به اینکه در بررسی ماموران مشخص گردید خودرو مذکور به صورت غیر قانونی به کشور وارد شده، افزود: کارشناسان ارزش خودرو کشف شده را بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و ارسال به مراجع قضایی از شهروندان خواست، چنانچه با فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان و کساني که امنيت اقتصادي را به خطر مي‌اندازد مواجه شدند، بلافاصله از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ موضوع را در ميان بگذارند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از