حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/17 | 2024/05/06

Logo

امام جمعه حاجی‌آباد:

کارگر ستون و محور تولید است

کارگر ستون و محور تولید است

امام جمعه حاجی‌آباد گفت: کارگر ستون و محور تولید است و طبق فرمایش رهبر برای داشتن اقتصاد پیشرفته و مستقل و رونق اقتصادی باید به قشر کارگر اهمیت فراوان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ حجت‌الاسلام مهدی دری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ‌آباد ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا زمینه توبه و رحمت الهی را می‌گشاید.
امام جمعه حاجی‌آباد اشاره‌ای به شهادت شهید مطهری داشتند و اینکه امام فرمودند شهید مطهری حاصل عمرم بود و آیت‌الله خویی فرمودند شهید مطهری بحر مواجی است؛ این شهید شاکله فکری انقلاب را تشکیل داده بود و با کتاب‌های که نوشته بود سیر فکری اسلام را بیان کرده است.

 وی به اهمیت جایگاه علما و نقش آنها در هدایت مردم اشاره داشته که طبق روایت جانشینان پیامبر (ص) هستند و طبق فرمایش امام هادی علیه‌السلام اگر علما در زمان غیبت امام‌زمان نبودند مردم نسبت به دین مرتد می‌شدند و آنها نزد خداوند متعال افضلون هستند.
 امام‌جمعه حاجی‌آباد همچنین اشاره به جذب حوزه‌های علمیه داشته که باید درون آن سربازخانه سربازان امام‌زمان (عج) تربیت شوند و فرزندان ما در آن حضور پیدا کنند.

 حجت‌الاسلام مهدی دری در خطبه دوم اشاره کرد که مهم تعداد موشک‌های پرتاب شده و اصابت کرده نیست مهم این است که هیمنه اسرائیل شکسته شد و یک شجاعتی را در دل مسلمانان جهان به وجود آورد.

 وی همچنین طبق فرمایش آقا باید به جنگ رسانه‌ای توجه ویژه‌ای داشته باشیم و موفق کسی است که در جنگ رسانه روایت اول را داشته باشد که در طوفان الاقصی فلسطینی‌های به‌خوبی از این ظرفیت استفاده کرده و دنیا را بیدار کردند .
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین دری نیز اشاره به عصبانیت غرب نسبت به زنان داشتند؛ چون مقام معظم رهبری فرموده بودند که زنان ایرانی تمام برنامه‌های دویست، سیصدساله آن بر علیه زنان را برهم‌زدن وگرنه کسی که به بیماران پروانه‌ای رحم نمی‌کند، حامی زنان است.
 امام‌جمعه حاجی‌آباد گفت: در مناسبت‌ها اشاره‌ای به اهمیت کار شورا داشت و همچنین روز ملی خلیج‌فارس که روز بیرون‌کردن پرتغالی‌ها از کشور بوده است و این خلیج همیشه خلیج‌فارس باقی می‌ماند.

 وی به مناسبت هفته کار و کارگر اشاره کرد که کارگر ستون و محور تولید است و طبق فرمایش رهبر برای داشتن اقتصاد پیشرفته و مستقل و رونق اقتصادی باید به قشر کارگر اهمیت فراوان داد.
 امام‌جمعه حاجی‌آباد به مناسبت روز شهادت شهید مطهری و روز معلم بیان داشت: باید قدردان زحمات معلمین باشیم که طبق فرمایش مقام معظم رهبری سازنده نسل آینده کشور و نیروی انسان هستند.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از