حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/02/29 | 2024/05/18

Logo

کارگران برتر ایزوایکو تجلیل شدند

کارگران برتر ایزوایکو  تجلیل شدند

مدیرعامل ایزوایکو در جریان مراسم تجلیل از بازنشستگان این مجتمع گفت: ما در ایزوایکو یک خانواده هستیم و تلاش می‌کنیم تا ایزوایکو به جایگاه واقعی خود برسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، به نقل از  حوزه ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو در مراسمی  به منظور تجلیل از کارکنان بازنشسته ایزوایکو در سالن آمفی تئاتر این مجتمع با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران، میهمانان ویژه و با استقبال گسترده کارکنان ایزوایکو در کنار ۱۵۷ نفر از بازنشستگان سال ۱۴۰۲ برگزار گردید.

 سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره ایزوایکو در این مراسم ضمن تبریک و گرامیداشت روز کارگر و همچنین تبریک روز معلم، با ناراحتی ابراز داشت امروز من ۱۵۷ لوح تقدیر از بازنشستگان را امضا کردم که تک تک این افراد را میشناسم و با آنها خاطره دارم و جدایی این دوستان از سیستم برایم ناراحت کننده بود.

دوستانی که گاهاً در روزهای دیدار چهره به چهره با پرسنل تشریف می‌آوردند و ضمن رسیدگی به درخواست یا مشکلاتشان، با یکدیگر از خاطرات گذشته صحبت می‌کردیم و این احساس بسیار خوبی در من ایجاد میکرد.

ضربی در ادامه رو به همکارانی که به کسوت بازنشستگی نائل آمدند تاکید کرد: خواهش و درخواست من از شما دوستان عزیزم این است که ارتباط خود را با مجموعه زنده نگه داشته و همچنان این بند محبت بین ما و شما برقرار باشد و ما را از حمایت های خودتان محروم نکنید.

 ضربی همچنین اشاره‌ای به بهبود سفارشات ساخت شناور در این مجتمع و شکستن طلسم چندین ساله سفارشات ساخت کشتی‌های اقیانوس پیما را داد و افزود به لطف پرودگار و همت تیم مدیریتی و کارکنان ایزوایکو ما در گروه شناورهای متوسط سه پروژه نوسازی را شروع کردیم که یکی از این شناورها ۱۴۷ متر طول و دو شناور دیگر نزدیک ۵۰ متر طول دارن و در بخش شناورهای کوچک نیز برنده ساخت ۴ فروند شناور کوچک در حوزه شیلات شدیم.

مدیرعامل ایزوایکو ادامه داد کارهای تعمیرات ما هم شکل گرفته و با توجه به ارتباطی که با شرکت های بزرگ و صاحب شناور برقرار شده خوشبختانه امروز ایزوایکو در شرایط خوب و بهتری نسبت به سال‌های گذشته قرار کرفته و اینها نشان از این است که حرکت رو به رشد ایزوایکو در دوره جدید آن آغاز شده و این مسیر ادامه خواهد داشت و با توجه به همت و تلاش شما همکاران سخت‌کوش، طی یکی دوسال آینده گام‌های بزرگتری برداشته و به آن جایگاهی که شایسته نام ایزوایکو هست خواهیم رسید.

ضربی در ادامه با اشاره به سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری «مدظله العالی» افزود: در روزهای گذشته مصوبه‌های خوبی در این خصوص در هیئت دولت به تصویب رسیده که دریچه‌های بزرگتری را به روی صنعت دریایی کشور باز خواهد کرد

مدیرعامل ایزوایکو در پایان با اشاره به بازنشسگان حاضر در جمع افزود بسیاری از این عزیزان همان جوانان سال های گذشته هستند که در کنار هم دست بر زانو نهاده و با شعار «ما میتوانیم» با همکاری هم سه فروند شناور اقیانوس پیمای کانتینربر ساختیم که امروز از بهترین شناورهای فعال کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران هستند. و با جمله «ما در ایزوایکو یک خانواده هستیم و تلاش میکنیم تا ایزوایکو به جایگاه واقعی خود برسد» به سخنان خود پایان داد.

انتهای پیام/ 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از