حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/05/01 | 2024/07/22

Logo

دیپلمات سابق کشورمان عنوان کرد:

کابینه پیشنهادی آزمون پزشکیان در عمل به وعده‌هایش

کابینه پیشنهادی آزمون پزشکیان در عمل به وعده‌هایش

دیپلمات سابق کشورمان با اشاره به اینکه این انتظار وجود دارد تا رئیس‌جمهور منتخب در اولین آزمون پایبندی به وعده‌هایش راسخ باشد، گفت: اگر آقای پزشکیان خلاف وعده‌هایش عمل کند، ملت دچار سرخوردگی خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ به نقل از راه دانا؛ حسین سبحانی نیا با اشاره به اینکه در آستانه تشکیل دولت چهاردهم هستیم، گفت: باتوجه‌به شعارهایی که در دوران تبلیغات انتخاباتی مطرح شد مردم آقای پزشکیان را انتخاب کردند و حالا منتظر هستند تا تحقق وعده‌های وی در تشکیل کابینه عملی شود.

 وی با بیان اینکه باید منتظر معرفی کابینه‌ای باشیم که رئیس‌جمهور منتخب در شعارهای تبلیغاتی آن را وعده داده است، ادامه داد: آقای پزشکیان گفتند دولتی را تشکیل می‌دهند که هم تخصص داشته باشد و هم از مجموعه جریان‌های فکری مختلف در کشور باشد تا همه کسانی که عضو این سرزمین هستند در اداره کشور سهیم باشند.

 نماینده ادوار مجلس با اشاره به اینکه این انتظار وجود دارد تا رئیس‌جمهور منتخب در اولین آزمون پایبندی به وعده‌هایش راسخ باشد، تأکید کرد: اگر آقای پزشکیان در نخستین آزمون خود در برابر مردم خلاف وعده‌هایش عمل کند، ملت دچار سرخوردگی شده و از ادامه کار هم ناامید خواهند شد.

 سبحانی نیا عنوان کرد: اعضای کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم باید کارآمد بوده، سلامت نفس و دست‌پاکی داشته باشند و خود را از جناح‌بندی‌های متعارف دور نگه دارند.

 تشکیلات دیپلماسی دولت آینده نباید دچار وادادگی در برابر غرب باشد
 این دیپلمات سابق کشورمان با اشاره به اهمیت انتخاب وزیر امور خارجه در شرایط کنونی گفت: باتوجه‌به تحولات منطقه‌ای به‌ویژه در یک سال گذشته و اعترافات دشمنان به جایگاه جمهوری اسلامی ایران در شکل‌گیری این تحولات، وزیر امور خارجه دولت چهاردهم مسئولیت سنگین و مهمی بر دوش دارد.

 سبحانی نیا گفت: رژیم صهیونیستی در طول یک سال گذشته وحشیانه‌ترین جنایات را مرتکب شده است به‌طوری‌که دادگاه بین‌الملل رأی بر نژادپرست بودن این رژیم داده است ازاین‌رو می‌طلبد وزیر امور خارجه آینده کشور از این دستاورد مهم برای تقویت جبهه مقاومت استفاده کند.

 وی با اشاره به اینکه شرایط داخلی و بین‌المللی ایجاب می‌کند که دستگاه دیپلماسی کشور انقلابی و قدرتمند در راستای دفاع از ارزش‌های انقلابی و امید مضاعف به جبهه مقاومت حرکت کند، خاطرنشان کرد: تشکیلات دیپلماسی دولت آینده نباید دچار وادادگی در برابر غرب باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از