حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

فرماندار رودان خبر داد:

پیش‌بینی ۱۲۰ شعبه اخذ رای در رودان

پیش‌بینی ۱۲۰ شعبه اخذ رای در رودان

فرماندار رودان گفت: ۱۲۰ شعبه اخذ رای برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبر تحلیلی «هرمز»؛ عبدالرضا سالاری صبح امروز در جلسه هیات اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان رودان با قدردانی از تلاش‌های اعضای هیات اجرایی و نظارت در برگزاری بسیار خوب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: به کارگیری چهار راهبرد مقام معظم رهبری در انتخابات از قبیل مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت ضامن برگزاری انتخاباتی سالم است.

وی، رأی مردم را امانت و حق‌الناس عنوان کرد و افزود: بدون شک یکی از اصلی‌ترین میدان‌های حضور مردم برای نقش‌آفرینی طی سال‌های پس از انقلاب اسلامی، انتخابات بوده که نشان دهنده این است که نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است.

فرماندار و رئیس هیات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان رودان در ادامه با بیان اینکه تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات هشتم تیرماه در شهرستان اتخاذ شده است، گفت: در مجموع ۱۲۰ شعبه اخذ رای در این انتخابات پیش‌بینی شده است.

سالاری اضافه کرد: از این تعداد ۶۳ شعبه در بخش مرکزی، ۱۹ شعبه در بخش بیکاه، ۲۲ شعبه در بخش رودخانه و ۱۶ شعبه نیز در بخش جغین پیش‌بینی شده است.

گفتنی است این جلسه به ریاست فرماندار و رئیس هیات اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان رودان و با حضور رئیس ستاد انتخابات شهرستان رودان، رئیس هیات نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان رودان،هشت نفر عضو هیات اجرایی، دادستان رودان، رئیس دادگستری رودان، رئیس ثبت احوال رودان و نماینده شورای اسلامی شهرستان رودان به عنوان اعضای اداری و اجرایی انتخابات برگزار و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات در هشتم تیر ماه در شهرستان رودان اتخاذ شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از