حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

در یک بازی پرگل صورت گرفت؛

پیروزی خانگی پالایش نفت بندرعباس

پیروزی خانگی پالایش نفت بندرعباس

تیم پالایش نفت بندرعباس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دیداری خانگی و پرحاشیه با نتیجه چهار بر سه، پوشاک حافظ ساری را شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ به نقل از ایرنا؛  این دیدار از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور، شامگاه جمعه با حضور تماشاگران پر شور بندرعباسی در سالن فجر بندرعباس برگزار شد.

شاگردان «هادی بزوال» در تیم پالایش نفت بندرعباس مصمم شده بودند تا سه امتیاز حساس این بازی خانگی را به چنگ آورند، بازی را پالایش نفت بندرعباس بهتر آغاز کرد اما در یک غافلگیری دروازه‌اش باز شد و «فرزاد رعیت رستمی» برای پوشاک حافظ ساری گل زد.

پالایش نفت بندرعباس بدنبال دریافت این گل بر حملات خود افزود و در دقیقه ۱۷ توسط «امیررضا خون جهان» به گل مساوی دست یافت تا در پایان نیمه نخست بازی، ۲ تیم با نتیجه مساوی یک بر یک به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم، شاهد یک بازی نزدیک و پایاپای از جانب هر ۲ تیم بودیم، اما در نهایت حملات پی درپی تیم پالایش نفت بندرعباس روی دروازه حریف ثمر داد و «محمد امین فارسی» پالایش را به گل دوم رساند.

پس از آن تیم مهمان توانست در یک ضد حمله توسط «مراد ناظری» به گل مساوی دست یابد.

پالایش نفت بندرعباس که دوست نداشت این بازی به تساوی کشیده شود، به حملات خود ادامه داد و توسط «امیرحسین دهقانی» به گل سوم رسید.

تیم پوشاک حافظ ساری در پنج دقیقه پایانی بازی درحالی که سه بر ۲ از پالایش نفت بندرعباس عقب افتاده بود، برای زدن گل مساوی به آب و آتش زد و حاصل آن گل به خودی تیم پالایش بود که بازی را به تساوی کشاند بعد از به ثمر رسیدن این گل هیجان بازی ۲ برابر شد و در لحظه های پایانی « امیر رضا خون جهان» تیر خلاص را زد و پالایش را به سه امتیاز شیرین این بازی رساند تا این بازی چهار بر سه با پیروزی پالایش نفت بندرعباس به پایان برسد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از