حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/06/11 | 2024/09/01

Logo

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان:

پیروزی حق علیه باطل نزدیک است

پیروزی حق علیه باطل نزدیک است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان با بیان اینکه امروز روز جدایی حق از باطل است، گفت: با یاری مسلمانان جهان به‌زودی حق یعنی فلسطین بر باطل که صهیونیست‌ها است پیروز خواهد شد.

عطا ناوکی، ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: ملت‌های مسلمان باید به فکر نجات فلسطین باشند و مراتب انزجار و تنفر خویش را از جنایت‌های رژیم غاصب اسرائیل که خودفروخته دولت‌های غربی به‌خصوص آمریکای جنایت‌کار است اعلام کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان عنوان کرد: گذشت زمان سیرت و صورت جنایت‌های اسرائیل و صهیونیسم را دگرگون نکرده و گرگ‌های خون‌آشام صهیونیسم از خاک تجاوز و غصب سرزمین‌های اشغالی دست برنداشته‌اند.


ناوکی تصریح کرد: مردم ما و ملت‌های مسلمان از مبارزه با این شجره خبیثه و ریشه‌کن‌کردن آن، دست نخواهند کشید و به یاری خداوند تعالی از قطرات پراکنده پیروان اسلام و توان معنوی امت محمد(ص) و امکانات کشورهای اسلامی با سلاح تقوا و جهاد و صبر و مقاومت بر دشمنان حمله خواهیم برد که «ان تنصر واالله ینصر کم و یثبت اقدامکم».

وی بیان کرد: هدف و استراتژی اسرائیل باید از بین برود؛ درحالی‌که غرب به‌خصوص آمریکای جنایت‌کار پیوسته از استراتژی بقای اسرائیل در نظر و عمل حمایت می‌کند؛ باید بااقتدار و شجاعت تا آزادی قدس شریف و نجات مردم مظلوم فلسطین همچنان حمایت‌های خود را ادامه دهیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت: امروز روز حمایت از ملت مظلوم فلسطین که در زیر بار فشار ظلم آمریکا و غیر آمریکا هستند باید تمام ملت‌ها قیام کنند و اسرائیل را به زباله‌دان بیندازند.

ناوکی با بیان اینکه امروز روز جدایی حق از باطل است، اذعان کرد: با یاری مسلمانان جهان به‌زودی حق یعنی فلسطین بر باطل که رژیم صهیونیسم است پیروز خواهد شد.

 

وی با اشاره به سخنان گران‌بهای رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) خاطرنشان کرد: مسئله فلسطین و مبارزه برای آزادسازی آن از دست رژیم غاصب صهیونیستی یکی از موضوعات کلیدی و پرتکرار بیانات رهبر انقلاب بودند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از