حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

فرازی از وصیت‌نامه شهدا؛

پيرو خط امام و رهبري باشید

پيرو خط امام و رهبري باشید

شهيد ابراهيم احمدي زاده يكي از شهيدان دوران دفاع مقدس استان هرمزگان، در بخشي از وصيت نامه اش خطاب به برادارانش عاجزانه توصيه كرده كه مادرشان را تنها نگذارند و همچنين از آنها خواهش كرده كه پيرو خط امام و رهبري باشند.

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛  شهيد ابراهيم احمدي زاده يكم فروردين سال ۴۳ در روستاي گشوييه از توابع شهرستان رودان به دنيا آمد، يادگار علي و كنيز تا مقطع اول راهنمايي تحصيل كرد و درعين حال شغل نجاري را انتخاب كرد و از اين راه كمك خرج خانواده بود.
وي با شروع جنگ تحميلي راهي جبهه هاي جنگ براي دفاع از كشور شد و درحالي كه ۱۹ سال بيشتر نداشت ۱۶ مرداد سال ۶۲ در منطقه قلاويزان به شهادت رسيد.
شهيد ابراهيم احمدي زاده ابتداي وصيت نامه‌اش را با آيه ۱۶۹سوره آل عمران و درود به امام خميي(ره) بنيان گذار انقلاب اسلامي آغاز كرده و در بخشي از اين وصيت نامه خطاب به رزمندگان آورده است: هيچ گاه سنگر دفاع از اسلام را رها نكرده و به تمام دشمنان داخلي و خارجي به خصوص آمريكا و منافقان فرصت تحرك و سودجويي را ندهيد.
وي ادامه داده است: خدا مي‌داند كه قدم گذاشتن من در جبهه و حمله‌ور شدن به سوي دشمنان فقط براي رضاي خداست و جز رضاي خدا چيز ديگري در ذهن من تداعي نمي‌كند.
اين شهيد مجله سنگي رودان خطاب به برادارانش عاجزانه توصيه كرده است: مادرمان را تنها نگذاريد و از شما خواهش مي‌كنم كه پيرو خط امام و رهبري باشيد چراكه بقيه راهها باعث فنا و نابودي انسان مي‌شود.
شهيد احمدي‌زاده اين وصيت نامه را با اين جمله ادامه داده كه؛ وصيت من به ديگر برادران و محصلان اين است كه درس بخوانند و با درس خواندن خويش جلوي دشمنان را بگيرند و با تبليغات مفيد جلوي دهن كجي‌هاي جهان خواران را بگيرند.
وي انتظار خود را از خواهرانش در اين وصيت نامه اين چنين بيان كرده است كه، پيرو حضرت زهرا(س) باشند و زهراگونه عمل كنند و در مشكلات صبور و بردبار باشند.
اين شهيد دفاع مقدس در پايان وصيت نامه خود آورده است: آخرين كلام من به برادران و ديگر عزيزان اين است كه ما بايد از حيثيت و نواميس خود دفاع كنيم و چاره‌اي جز اين نيست و مصيبت‌ها را بايد تحمل كنيم تا ايراني آباد و اسلامي داشته باشيم و مردم هوشيار ما بايد مرگ سرخ را بهتر از زندگي با خفت و سياهي بدانند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از