حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

پرستاران در شرایط سخت مرد میدان هستند

پرستاران در شرایط سخت مرد میدان هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: پرستاران در شرایط مختلف ایثار و از خودگذشتگی می‌کنند چه در دوران دفاع مقدس، سیل و زلزله مرد میدان هستند و چه در زمان کرونا نیز در خط مقدم و دفاع از مردم بودند.

غلامعلی جاودان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی «هرمز» اظهار کرد: سالروز ولادت بابرکت حضرت زینب(س) دختر مکرم حضرت علی(ع) و پرستار کربلا را خدمت همکاران عزیزم در استان و کشور تبریک عرض می‌کنم و آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای این عزیزان را دارم.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی هرمزگان افزود: در سراسر استان و بیمارستان‌های مختلف اعم از شهرستان جاسک، بشاگرد، بوموسی و جزایری مانند کیش و قشم و شهرستان‌های دور و نزدیک مانند پارسیان، بستک و حاجی‌آباد و... پرستاران شاغل داریم که در خدمت هم‌استانی‌های عزیزمان هستند و شبانه‌روز زحمت می‌کشند.

جاودان تصریح کرد: پرستاران در شرایط مختلف ایثار و از خودگذشتگی می‌کنند چه در دوران دفاع مقدس، سیل و زلزله مرد میدان هستند و چه در زمان کرونا نیز در خط مقدم و دفاع از مردم بودند که در دوران کرونا پرستاران زیادی به شهادت رسیدند.

وی مطرح کرد: هم‌اکنون ۲ هزار و ۵۰۰ نفر پرستار در بیمارستان‌های دانشگاهی در سراسر استان و قریب به ۴ هزار پرستار در حوزه‌های بهداشت و درمان شاغل به کار هستند که استان هرمزگان با توجه به مشکلات خاصی که در آن وجود دارد نیازمند توجه ویژه‌ای در این زمینه است.

رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی هرمزگان تاکید کرد: تقدیر و تشکر می‌کنم از همکاران خوبم که در شیفت‌های مختلف در طول شبانه‌روز در خدمت مردم هستتد و ما نیز با تمام توان تلاش می‌کنیم رفاه این عزیزان را مهیا سازیم.

جاودان با اشاره به باران بمب‌ها بر سر کودکان و زنان فلسطینی گفت: ما اعلام انزجار و محکومیت خود را از رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیست اعلام می‌کنیم و مقاومت فلسطینی‌ها را ارج می‌نهیم و جامعه پرستاری ما آمادگی حمایت و کمک به فلسطینی‌های مظلوم اما مقاوم را دارند.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از