حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان مطرح کرد:

وصول مطالبات دولتی موضوع اول کمیسیون حقوقی

وصول مطالبات دولتی موضوع اول کمیسیون حقوقی

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: وصول مطالبات دولتی موضوع اول کمیسیون حقوقی است.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ مجید ناصحی‌مقدم در هفتادمین مجمع روسای شورای کلان‌شهرهای کشور گفت: سلسله جلساتی که در مجامع این چنینی برگزار می‌شود برای مشورت و هم‌فکری همکاران ما در مراکز استان‌ها می‌باشد و مشکلاتی که شهرداری ها و شوراهای اسلامی در کل کشور با آن مواجه هستند و در نهایت صدور بیانیه‌ها، مکاتبات و پیگیری‌هایی که در سطح کلان کشوری از قبیل رئیس جمهور، مجلس شورای اسلامی، وزارت کشور، قوه قضائیه و خیلی جاهای دیگر که باعث بشود مشکلات شوراهای اسلامی و شهرداری‌ها مرتفع گردد.

ناصحی مقدم گفت: حاصل بحث وتبادل نظر همکاران بنده در کمیسیون‌های تخصصی مجمع، رسیدن به راهکارهای مناسب می‌باشد.

وی با اشاره به ساختار مجمع، اظهار کرد: این مجمع کشوری در چهار کمیسیون تقسیم‌بندی شده است که حاصل تلاش‌های همه همکاران طی بیانه‌های تخصصی به مراجع بالادستی انتقال داده می‌شود.

ناصحی مقدم با اشاره به عضویتش در کمیسیون حقوقی و اقتصادی عنوان کرد: به لطف اعضای کمیسیون، ریاست کمیسیون حقوقی و اقتصادی را بر عهده گرفته‌ام که مباحث حقوقی و اقتصادی و همچنین مشکلاتی که در خصوص درآمدهای پایدار وجود دارد و سایر قوانینی که به شهرداری‌ها کمک می‌کند که درآمدهایشان را بالا ببرند و همچنین نحوه وصول درآمدها به بحث و گفتگو می‌پردازیم.

رئیس کمیسیون حقوقی و اقتصادی هفتادمین اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلان‌شهرها و شهرهای مراکز استان کشور به اهم مطالب مطرح شده در این کمیسیون تخصصی در شهر بندرعباس پرداخت و خاطرنشان کرد: مباحثی که بیشتر در کمسیون حقوقی و اقتصادی بین همه اعضا مطرح بود بیشتر در خصوص وصول عوارض ارزش افزوده و مشکلات ناشی از آن که این حق واقعی شهرداری‌ها می‌باشد که عدم وصول به موقع و یا تاخیر در وصول آنها باعث می‌شود عملیات عمرانی در شهرها به تاخیر افتد و این مردم هستند که متضرر خواهند شد.

ناصحی مقدم افزود: در این راستا سعی بر این کرده‌ایم که به اتفاق نظر همه اعضاء، از دولت خواسته بشود تا توجه ویژه شود و وصول درآمدها به موقع انجام گیرد.

وی با اشاره به اینکه هفتادمین جلسه مجمع به میزبانی شهر بندرعباس برگزار شده است، تصریح کرد: شهر بندرعباس شهر زیبایی است، شهری بندری که مردمی مهمان‌نواز دارد و شهرداری بندرعباس تلاش‌های زیادی برای توسعه شهری انجام داده است.

رئیس کمیسیون حقوقی و اقتصادی هفتادمین اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلان‌شهرها و شهرهای مراکز استان کشور گفت: همه مردم ایران آرزو دارند با توجه به مهمان‌نوازی مردمان این شهر به مرکز استان هرمزگان بیایند و از مناظر زیبا و خدادادی این شهر بهره‌مند شوند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از