حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

دقایقی پیش؛

وزیر کشور وارد بندرعباس شد

وزیر کشور وارد بندرعباس شد

احمد وحیدی وزیر کشور با استقبال استاندار هرمزگان وارد بندرعباس شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ ظهر چهارشنبه ۶ دی‌ماه با استقبال رسمی مهدی دوستی و جمعی از معاونین مسئولان استانی، احمد وحیدی وزیر کشور وارد شهر بندرعباس شد.

مقام عالی وزارت کشور بنا است در سفری دو روزه به استان هرمزگان ضمن بازدید برخی پروژه‌های عمرانی و مشارکت در طرح کاشت ۶.۵ میلیون نهال در استان، راهی جزیره بوموسی شود و به طور مستقیم طرح‌های توسعه جزیره را مورد بررسی قرار دهد.

بازدید وزیر کشور از آب‌شیرین‌کن خلیج فارس و نفت ستاره خلیج فارس

وزیر کشور از آبشیرین‌کن خلیج فارس و پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس بازدید کرد. 

 احمد وحیدی وزیر کشور عصر امروز در ادامه برنامه‌های خود در سفر به استان هرمزگان با همراهی مهدی دوستی استاندار هرمزگان از آبشیرین کن خلیج فارس بازدید کرد.

در این بازدید وزیر کشور ضمن گفت‌وگو با مدیران و کارکنان این واحد شیرین سازی آب از دریا، در جریان روند توسعه فازهای پروژه و انتقال آب از خلیج فارس قرار گرفت.

در ادامه برنامه‌های امروز نیز، وزیر کشور با حضور در پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس از این واحد بزرگ تولید بنزین کشور بازدید کرد، ستاره خلیج فارس به عنوان بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان هم اکنون جایگاهی استراتژیک در توازن انرژی کشور و منطقه ایفا می‌کند و توانسته است ایران را در زمینه تأمین بنزین خودکفا کند. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از