حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس:

واحد شماره ۲ گازی وارد مدار شد

واحد شماره ۲ گازی وارد مدار شد

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از وارد مدار شدن واحد شماره دوگازی این نیروگاه، پس از تعمیرات فشرده 30روزه و اتصال به شبکه سراسری برق خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ داریوش محمودی در جمع خبرنگاران گفت: این واحد که طبق برنامه زمان‌بندی شده و با هماهنگی مرکز کنترل شبکه برق ایران، به منظور حفظ آمادگی و تولید پایدار انرژِی از مدار خارج شده بود، پس از اتمام تعمیرات بازدید اتاق احتراق و یاتاقان توربین و دیزل مجدداً به مدار تولید بازگشت.

 وی، هدف تعمیرات واحد شماره دو گازی را رفع موانع تولید، در جهت بالابردن راندمان و افزایش تولید عنوان کرد و افزود: در این برنامه عملیاتی، تعویض(لاینرهای اتاق احتراق، کراس فایر تیوب‌های اتاق احتراق) تستPT ریتینرها اتاق احتراق، تستPT نازل‌های سوخت پاش اتاق احتراق، تعویض یاتاقان توربین و سرسیلندر دیزل راه انداز، کالیبره کارت‌های اسپیدترونیک انجام شد.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس، تست رله‌های حفاظتی ژنراتور وترانس اصلی، تعویض ترموکوپل‌های اگزوز و سیم‌های ترموکوپل‌های اگزوز، سرویس ایستگاه گاز و استرینرهای خط لوله گاز، بازدید ازپره های گایدون را از دیگر اقدامات مهم در این تعمیرات برشمرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از