حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

فرازی از وصیت‌نامه شهید کمالی؛

همیشه به یاد خدا و نائب برحقش باشید

همیشه به یاد خدا و نائب برحقش باشید

شهید عبدالرضا کمالی در قسمتی از وصیت‌نامه خود تأکید کرده است: تنها خواهشی که از برادران و خواهران خود دارم، این است که امام را تنها نگذارند و همیشه و در همه حال به یاد خدا و نایب برحقش باشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ در متن کامل وصیت‌نامه شهید عبدالرضا کمالی چنین آمده است:

رب الشهدا والصدیقین

یا أَیهَا الَّذِینَ آمَنُوا مَا لَکمْ إِذَا قِیلَ لَکمُ انْفِرُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ اثَّاقَلْتُمْ إِلَی الْأَرْضِ ۚ أَرَضِیتُمْ بِالْحَیاةِ الدُّنْیا مِنَ الْآخِرَةِ ۚ فَمَا مَتَاعُ الْحَیاةِ الدُّنْیا فِی الْآخِرَةِ إِلَّا قَلِیلٌ‌

ای کسانی که ایمان آورده‌اید، جهت چیست که، چون به شما امر شود که برای جهاد درراه خدا بی‌درنگ خارج شوید (چون بار گران) به خاک زمین سخت‌دل بسته‌اید؟ آیا راضی به زندگانی دنیا عوض آخرت شده‌اید؟ درصورتی‌که متاع دنیا در پیش عالم آخرت اندکی بیش نیست.

وصیتم را با نام الله شروع می‌کنم، چون‌که آغازگر زندگی و مرگ است؛ و با نام رهبری که هرلحظه‌ی عمرش برای مستضعفان جهان، دریایی از نعمت است و ملتی که با خلوص جانش را در این راه نهاده است.

این وصیت‌نامه در قبال وصیت‌نامه‌های شهدا ارزشی ندارد، خود را کوچک‌تر از آن می‌دانم که بتوانم وصیت‌نامه‌ای آن‌چنانی بنویسم.

خدایا! هم‌اکنون که وصیت‌نامه را می‌نویسم با دلی پر از درد و گناه، خواستم به‌پیش تو بیایم و با شهیدانی که کسی از حالشان باخبر نیست؛ و با شهیدانی که جسدهایشان بعد از ماه‌ها یا هفته‌ها و یا ... پیدا می‌شود، ملاقات کنم.

هر شهیدی با ریختن خونش، درسی بس عظیم به انسان‌های دیگر می‌دهد.

خدایا! آیا این‌چنین لیاقتی را به من می‌دهی؟ من که در عمرم نتوانستم خدمت کنم، اما با ریختن خون ناقابلم شاید توانسته باشم به جامعه‌ی اسلامی، که آن جامعه‌ی در صراط مستقیم الله است، کمک کنم.

تنها خواهشی که از برادران و خواهران خود دارم، این است که امام را تنها نگذارند و همیشه و در همه حال به یاد خدا و نایب برحقش باشند، مبادا قلب او را از خود برنجانید که قلب امام زمان را رنجانده‌اید امام را دعا کنید.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه‌دار

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از