خبر های امروز : 0
سیاسی | - شماره خبر : 3947
1403-04-01 15:29 https://hormoz.ir/short/4PbL3
همگان برای افزایش مشارکت در انتخابات تلاش کنند
امام جمعه اهل سنت بندرلنگه گفت:‌ همه اقشار جامعه می‌توانند از ظرفیت‌های خود برای مشارکت‌آفرینی در انتخابات استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ شیخ مسعود راهبر ظهر امروز در خطبه نماز جمعه این هفته با اشاره به هشتم تیر ماه رخداد بزرگ انتخابات اظهار کرد: حضور حداکثری در انتخابات ضروری است زن و مرد و پیر و جوان برای اقتدار و بهبود وضعیت اقتصادی، حتما در انتخابات حضور پیدا کنند.

وی افزود: این انتخابات است که می‌تواند جایگاه ایران را در جهان بیش از پیش بالا ببرد و سالیانی است که دشمنان به دنبال تحریم انتخابات و ضربه زدن به اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی هستند که لذا این تکلیف است به جهت حفظ اقتدار نظام اسلامی همگان در این انتخابات پیش رو حضور گسترده داشته باشند.

امام جمعه اهل سنت بندرلنگه با تاکید بر انتخاب اصلح اضافه کرد: مردم در انتخاب فرد اصلح توجه ویژه‌ای داشته باشید فردی که آگاه، مردمی و عملگرا باشد که امیدواریم با رای بالای مردم راه شهید رئیسی ادامه پیدا کند. 

 راهبر تاکید کرد:‌ هر کسی که مخاطبی دارد همه اقشار می‌توانند از ظرفیت‌های خود برای مشارکت‌آفرینی استفاده کنند، شرکت در انتخابات حق و تکلیف است.

انتهای خبر/

نظرات