حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

گفتگو با مردی گمنام ولی نامدار؛

همدلی اعضای گروه جهادی موفقیت‌ها می‌آفریند

همدلی اعضای گروه جهادی موفقیت‌ها می‌آفریند

مدیر گروه جهادگران انقلابی هرمزگان گفت: انسجام گروهی، تشکیلات منظم، وفاق و همدلی با هدف خدمت به محرومین از مهمترین شاخصه‌های گروه جهادی ما به شمار می‌رود.

احمد کاووسی، مدیر گروه جهادگران انقلابی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: گروه جهادی ما که از ۱۰خواهر و۱۴برادر تشکیل شده به دنبال برطرف کردن آلام مردم توسط خود مردم در جای‌جای شهر بندرعباس و روستاهای اطراف آن است.

مدیر گروه جهادگران انقلابی هرمزگان عنوان کرد: به لطف خداوند و خدمت‌های بی‌منت جهادگران، گروه جهادی ما توانست در جشنواره مالک اشتر در بخش عمرانی محرومیت‌زدایی برگزیده شود.

همدلی اعضای گروه جهادی موفقیت‌ها می‌آفریند

کاووسی با بیان اینکه همدلی در میان اعضای گروه جهادی موفقیت‌ها را به همراه دارد، مطرح کرد: انسجام گروهی، تشکیلات منظم، وفاق و همدلی با هدف خدمت به محرومین از مهم‌ترین شاخصه‌های گروه جهادی ما به‌ شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: گروه جهادگران انقلابی در بخش‌های مختلف فرهنگی، ساخت حسینیه و تجهیز جهت برپایی مراسم مذهبی ماه مبارک رمضان و ماه محرم در محله دوهزار(تپه الله اکبر)، برگزاری کلاس قرآن و احکام در محلات و همچنین در روستاهای حاشیه (روستای خورچاه از توابع قلعه قاضی)کاشت نهال مثمرثمر، گروه نقالی مکتب حاج قاسم و شرکت در برنامه‌های انقلابی و‌مذهبی فعالیت‌های گسترده و موثری داشته و دارد.

همدلی اعضای گروه جهادی موفقیت‌ها می‌آفریند

مدیر گروه جهادگران انقلابی هرمزگان با اشاره به ایجاد اشتغال برای محرومان جامعه گفت: کارگاه سبزیکده در محله حاشیه‌نشین دوهزار راه‌اندازی شده که ۶نفر از بانوان بی‌سرپرست مشغول به فعالیت هستند.

کاووسی افزود: به زودی کارگاه خیاطی تولید پوشاک بانوان توسط گروه جهادگران انقلابی راه‌اندازی خواهد شد که زنان سرپرست و بد سرپرست که به دنبال اشتغال هستند در آنجا به کارگیری می‌شوند.

همدلی اعضای گروه جهادی موفقیت‌ها می‌آفریند

وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های مهم گروه جهادی ما؛ ایجاد زیرساخت‌‌هایی برای تسهیل ازدواج جوانان است، مطرح کرد: گروه جهادگران انقلابی تجربه برگزاری سه مورد مراسم ازدواج و تأمین جهیزیه را در کارنامه خود دارد.

مدیر گروه جهادگران انقلابی هرمزگان خاطر نشان کرد: برداشتن غبار محرومیت از چهره یک فرد و یا یک محله زیباترین حس در دنیا است.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از