حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان:

هرمزگان مهیای پذیرای مسافران نوروزی است

هرمزگان مهیای پذیرای مسافران نوروزی است

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: با توجه به سفرهای نوروزی به استان، تمامی تمهیدات لازم جهت پذیرایی و ارائه خدمات به مسافران نوروزی این ایام در نظر گرفته شده و هرمزگان مهیا پذیرایی از هموطنان است.

به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ محمد مرودی ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی ترافیک استان، هدف از برگزاری این جلسه را برنامه‌ریزی حمل و نقلی جهت طرح ایام نوروزی سال جدید و هماهنگی و هم اندیشی و برداشتن گام‌های موثر در جهت کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن در ایام پیش‌رو دانست. 

وی افزود: باید با هماهنگی‌های لازم علاوه بر خدمات‌رسانی مناسب و مطلوب به مسافران نوروزی، بتوان امنیت و آرامش را برای شهروندان و مسافران به ارمغان آورد.

 سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با اشاره به مشکلات موجود در اسکله بندر پل و اسکله شهید حقانی، از تمامی دستگاه‌های مرتبط درخواست کرد تا در جهت رضایتمندی مسافرین در ایام نوروز و اجرای طرح هدفمند و جدی عوامل شورای ترافیک استان و شهرستان‌ها با افزایش تیم‌های گشتی و مأموریت‌ها در مسیر کاهش تصادفات گام بردارند.

مرودی با اشاره به ضرورت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط تمامی افراد جامعه تاکید کرد: آموزش فرهنگ ترافیک به شهروندان و کاربران مرتبط از طریق رسانه‌های محلی و مدارس، نقش مؤثر در کاهش تصادفات خواهد داشت و شهرداری‌ها نیز در زمینه خدمات‌دهی مطلوب به هموطنانی که به هرمزگان سفر می‌کنند با نصب تابلو و علایم راهنما جهت راهنمایی مسافرین در ایام نوروز اقدام کنند.

وی به نصب تابلو در محورهای مواصلاتی به ویژه ورودی شهرها اشاره کرد و گفت: اقدامات خوبی در مبادی، کیلومتر ۳۰ ورودی شهرها و نصب تابلو و علایم در محورهای مواصلاتی استان صورت گرفته و امیدواریم در تعطیلات نوروزی سال جدید شاهد هیچ‌گونه تصادف و حادثه‌ای نباشیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان از آمادگی و افزایش تیم‌های گشتی و مأموریت‌ها جهت نظارت بیشتر و کاهش تصادفات و افزایش رضایتمندی مسافرین توسط دستگاه‌های مانند جمعیت هلال احمر استان، اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان و پلیس راه و راهور استان خبر داد. 

مرودی با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌های متولی در آمادگی کامل جهت ارائه خدمات به مسافرین نورزی در استان هستند، خاطر نشان کرد: بنادر و دریانوردی استان با افزایش شناورها دریایی و گیت‌های پذیرش در اسکله بندر پل جهت کاهش زمان انتظار مسافرین آماده خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی است همچنین سازمان منطقه آزاد قشم نیز برنامه‌ها و طرح‌های خود را جهت کاهش زمان انتظار مسافرین و افزایش رضایتمندی مسافرین ارائه کرده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از