حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

استاندار هرمزگان اعلام کرد:

هرمزگان آماده میزبانی از اردوهای راهیان پیشرفت طلاب

هرمزگان آماده میزبانی از اردوهای راهیان پیشرفت طلاب

استاندار هرمزگان، از آمادگی استانداری هرمزگان برای میزبانی از اردوهای راهیان پیشرفت طلاب و روحانیون در بندرعباس خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز،، مهدی دوستی استاندار هرمزگان صبح چهارشنبه ۲۶ مهر ماه در نشست با حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی، معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه کشور، گفت: انقلاب اسلامی ایران در طول عمر مبارکش، خدمات شایانی را در استان هرمزگان انجام‌ داده است که هر کدام از آن‌ها نمادی عینی از پیشرفت و توسعه در جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی افزود: طلاب و روحانیون به عنوان هادیان جامعه باید با خدمات نظام آشنا شوند از این رو آمادگی داریم در برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت نهایت همکاری را با حوزه‌های علمیه داشته باشیم.

 

استاندار هرمزگان، تأکید کرد: پیشنهاد می‌کنیم گروه‌های طلاب از منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس، پالایشگاه نفت ستاره خلیج‌فارس، توانمندی‌های نیرویی دریایی سپاه، مجتمع کشتی‌سازی ایزوایکو و بندر شهید رجایی که مولود انقلاب است دیدن کنند.

 

بر اساس این گزارش، با همکاری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و استانداری هرمزگان، اردوهای راهیان پیشرفت برای بیش از هزار نفر از طلاب و روحانیون سراسر کشور در ماه جاری و آتی برگزار خواهد شد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از