حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان:

نیروهای مسلح باقدرت از مرزهای کشور محافظت می‌کنند

نیروهای مسلح باقدرت از مرزهای کشور محافظت می‌کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: سوداگران مرگ، سودجویان، منفعت‌طلبان و... می‌خواهند نظم و امنیت کشور ما را خدشه‌دار کنند؛ اما نیروهای مسلح عزیز ما باقدرت و صلابت از مرزهای کشور ما محافظت می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان در آیین باشکوه تشییع پیکر مطهر شهید سعید پناهی‌فر ضمن تسلیت این حادثه ناگوار اظهار کرد: شهدا همواره باسعادت زندگی کرده و باسعادت جان داده‌اند، شهید سعید پناهی‌فر باسعادت در این دنیا زندگی کرد و خوشحالیم که پدر و مادر وی بهترین نام را برای ایشان انتخاب کردند.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان عنوان کرد: درود عرض می‌کنم به همه رزمندگان عزیزی که برای دفاع از کیان اسلام و کشور عزیزمان جان خودشان را در طبق اخلاص گذشته‌اند و در برابر دشمنان خم به ابرو نمی‌آوردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده تصریح کرد: دشمن دونقطه را هدف‌گذاری کرده است، وحدت، انسجام و یکپارچگی را هدف قرار داده است که بتواند وحدت شیعه و سنی را برهم بزند تا لطمه به امنیت جامعه بزنند؛ امروز در این دنیای وانفسای، کشور ما به‌عنوان جامعه باثبات همیشه خاری بوده در چشم دشمن و دشمن نیز بر آن است که امنیت کشور را از بین ببرد.

 

وی تأکید کرد: سوداگران مرگ، سودجویان، منفعت‌طلبان و... می‌خواهند نظم و امنیت کشور ما را خدشه‌دار کنند؛ از سویی دیگر ما شاهد هستیم که در اقصی‌نقاط کشور ما، نیروهای مسلح عزیز ما باقدرت و صلابت از مرزهای کشور ما محافظت می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه دشمنان این ملت را آزموده‌اند، آزموده را آزمودن خطاست، گفت: ما توانسته‌ایم از کشور خودمان محافظت کنیم.

 

وی افزود: برادران فراجا امنیت اجتماعی را به ارمغان آورده‌اند و برای آن هزینه‌ها داده‌اند و امروز شهادت سعید پناهی فر آخرین شهادت نخواهد بود و مردم قدردان این همه زحمات شما هستند.

 

عبادی‌زاده افزود: مردم نعمت امنیت را قدر می‌دانند و اشاره می‌کنم به همه سوداگران که فکر می‌کنند می‌توانند حریم امنیت و ثبات کشور را خدشه‌دار کنند، همه نیروهای مسلح ما پای‌کار هستند و اجازه نخواهند داد که چند نفر آدم سودجو عرض اندام کنند؛ از سویی دیگر بر همه ما واجب می‌باشد که آن افراد فریب خورده دریابیم و مشکلات مرزنشینان را حل نماییم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از