حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

مدیر کانون فرهنگی هنری جعفریه روستای رضوان:

نمایشگاه عیدانه رضوان برپا می‌شود

نمایشگاه عیدانه رضوان برپا می‌شود

مدیر کانون فرهنگی هنری جعفریه روستای رضوان گفت: نمایشگاه عیدانه رضوان به همت این کانون فرهنگی هنری در راستای حمایت از بانوان سرپرست خانوار در ایام نوروز برپا می‌شود.

فاطمه حیدری بعدازظهر امروز در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، گفت: کانون فرهنگی هنری جعفریه روستای رضوان بخش فین شهرستان بندرعباس در آستانه عید نوروز، اقدام به برپایی نمایشگاه عیدانه رضوان با هدف حمایت از بانوان سرپرست خانوار کرده است. 

وی افزود: این نمایشگاه در قالب هفت تا ۱۰ غرفه از ۲۰ اسفند ماه جاری به مدت ۱۰ روز، همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در فضای مقابل مسجد امام جعفر صادق(ع) روستای رضوان دایر خواهد شد. 

مدیر کانون فرهنگی هنری جعفریه روستای رضوان بخش فین ادامه داد: ماهی و سبزه عید، ظروف سفره هفت سین، پوشاک با محوریت محصولات حجاب، صنایع دستی شامل انواع بافتنی‌ها و محصولات تولیدشده از برگ درخت خرما و گل گلدان ازجمله اقلامی است که در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به منظور فراهم نمودن زمینه اشغال بانوان سرپرست خانوار و کمک به اقتصاد و معیشت این خانواده‌ها برپا می شود، گفت: درصدی از سود فروش محصولات نیز برای انجام فعالیت‌های فرهنگی در مسجد اختصاص می‌یابد.

گفتنی است؛ روستای رضوان در ۲۵ کیلومتری جاده فین به بندرعباس قرار دارد و یکی از قطب‌های کشاورزی استان هرمزگان محسوب می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از